Les nostres notícies
La millor garantia és la satisfacció dels nostres clients

Benvinguts al Blog d'Apen.
Actualment la millor garantia que ens pot oferir qualsevol empresa és el nivell de satisfacció dels clients. A Apen som conscients de la importància d'aquestes opinions i estem implantant un procés de feedback envers els nostres clients.
Amb aquest post volem compartir amb vosaltres el nostre darrer cas dèxit duna implantació dun manteniment Premium a l'empresa BSV electronics.
BSV és una empresa tecnològica que dissenya, fabrica i ofereix solucions electròniques per als professionals de les piscines, tractament d'aigües i il·luminació. Una empresa familiar que ara està gestionada per la segona generació, Jordi Vila i tot un equip amb experiència i moltes ganes de treballar.
Parlem amb Jordi Vila, gerent de BSV electronics, sobre la implantació del manteniment Premium a la seva empresa.
Quines necessitats tenia BSV?
JV-La principal necessitat que teníem a Bsv electronics era poder millorar el rendiment informàtic de la nostra empresa sense deixar de banda el cost que ens suposaria aquest servei.
Volíem reduir les nostres incidències i tenir controlada en tot moment la nostra despesa informàtica.
Teníem molt clar que per a nosaltres era molt important trobar un proveïdor que fos proper, que ens generés confiança i que donés una resposta ràpida a qualsevol incidència i en qualsevol moment.
Quina ha estat la solució aportada?
JV-En primer lloc, Apen ens va realitzar una auditoria informàtica per conèixer les nostres possibles limitacions o focus problemàtics.
Posteriorment, ens va proposar una actualització del parc informàtic per poder dur a terme un pla de millora integral i un servei amb una àmplia cobertura horària, que ens generaria molta tranquil·litat davant de possibles incidències.
El fet de disposar sempre d'un mateix tècnic qualificat que conegui perfectament la nostra empresa ens generarà confiança.
Quins beneficis ha obtingut BSV?
JV-Els beneficis obtinguts són diversos, però potser el més important per a nosaltres és que hem bestiar en servei des del minut u i amb total tranquil·litat.
Ara tenim controlats els costos del nostre departament informàtic en tot moment ia més a més ens hem posat al dia tecnològicament.
També comptem amb un suport telefònic a l'usuari molt complet que és sens dubte un valor afegit.
Apen ens aplica un preventiu periòdic i unes revisions anuals per anticipar-nos a incidències futures.
Podem treure la conclusió que si la nostra empresa ha de cobrir necessitats informàtiques d'una manera periòdica (a causa de la naturalesa del propi negoci), és el moment de plantejar-nos contractar un bon manteniment informàtic… ia Apen, hem desenvolupat diferents paquets de manteniments informàtics que s'adapten perfectament a les necessitats dels nostres clients.

