Les nostres notícies

El negoci de la compra i venda de dominis a Internet

La compra de dominis sempre suscita polèmica perquè ha passat de ser el nom d'una pàgina web a convertir-se en un gran negoci. Per a moltes persones representa una fórmula perfecta per guanyar molts diners en poc temps, però cal saber com i quan.

Al llarg de la història s'han fet compres desorbitades de dominis, que han costat una autèntica milionada, com ara:

  • Whisky.com; El 1999 Michael Castello, un clar visionari, va comprar per un mòdic preu aquest domini inspirat en el club “Whisky a Go Go”, que anys després els va comprar per 3,1 milions de dòlars.
  • El meu.com; En una subhasta aquest domini va ser comprat per la marca Xiaomi per 3,7 milions de dòlars i així va néixer la marca Mi, que ara comprèn des de telèfons intel·ligents fins a auriculars.
  • Zappos.com; una companyia dedicada a vendre roba per internet, va pagar 4,9 milions de dòlars per aconseguir aquest domini. Posteriorment, Amazon va comprar Zappos.
  • Toys.com; Sedo, un venedor de dominis britànic tenia aquest domini, que va ser venut a ToysRus per 5,1 milions de dòlars, encara que avui dia aquest domini no redirigeix a la pàgina oficial de ToysRUs.
  • Porno.com; Rick Schwartz, el rei dels dominis, va comprar aquest domini per 42.000 dòlars que posteriorment va ser venut a una companyia a Praga per 8.888.888 dòlars.

I aquests són els 25 dominis més cars de la història:

Insurance.com / 35.6 milions (2010)

VacationRentals.com / 35 milions (2007)

PrivateJet.com / 30,18 milions (2012)

Internet.com / 18 milions (2009)

360.com / 17 milions (2015)

Insure.com / 16 milions (2009)

Sex.com / 13 milions (2010)

Hotels.com / 11 milions (2001)

Fund.com / 9,9 milions (2008)

Porn.com / 9,5 milions (2007)

Porno.com / 8,8 milions (2015)

Fb.com / 8,5 milions (2010)

Business.com / 7,5 milions (1999)

Diamond.com / 7,5 milions (2006)

Beer.com / 7 milions (2004)

iCloud.com / 6 milions (2011)

Israel.com / 5,8 milions (2008)

Casino.com / 5,5 milions (2003)

Slots.com / 5,5 milions (2010)

Toys.com / 5,1 milions (2009)

AsSeenOnTv.com / 5,1 milions (2009)

Clothes.com / 4,9 milions (2008)

Medicare.com / 4,8 milions (2014)

IG.com / 4,6 milions (2013)

Marijuana.com / 4,2 milions (2013)

En aquest article hem pogut comprovar la importància que té el nom del teu lloc web i com influeix la rapidesa de comprar-lo a temps. En el moment que creem un domini és important fer-nos amb aquell que transmeti el nostre missatge o paraula clau, a més de tenir present que és interessant comprar el mateix nom a .com, .es i tots aquells dominis que ens interessi posseir, abans que un altre usuari més veloç que nosaltres ens faci pagar una autèntica milionada per poder obtenir-lo.

14/09/2017