Les nostres notícies

Millora la teva estratègia de Màrqueting amb l'Inboud Màrqueting

Sense cap dubte, una de les majors tendències al món del Màrqueting Digital, és el Inboud Marketing, que és una metodologia que combina tècniques de publicitat i màrqueting amb l'objectiu de dirigir-se a l'usuari d'una forma no intrusiva i aportant-li valor, fent d'aquesta manera que sigui l'usuari qui busqui una marca, en comptes de la marca cercar l'usuari, cosa que fa que sigui un procés a mitjà-llarg termini, però molt efectiu i amb una gran quantitat de beneficis que veurem a continuació:

Alguna de les tècniques que s'utilitzen són: El SEO, el Màrqueting de continguts, el Social Media Marketing, la publicitat a cercadors, l'Email Màrqueting i l'analítica web, entre d'altres.

L'Inboud Marketing està basat en quatre fases que coincideixen amb les etapes del procés de compra de l'usuari:

  • Primer de tot tenim l'ATRACCIÓ, en la qual s'utilitzen diferents tècniques, com ara el posicionament SEO i les xarxes socials, per tal d'atreure els clients i que ens coneguin.
  • En segon lloc, hem d'intentar CONVERTIR les visites a la nostra web, en registres per augmentar la nostra base de dades. Això ho aconseguirem mitjançant oferir al client continguts personalitzats i rellevants, que ho podran obtenir a canvi d'emplenar un formulari amb les dades que necessitem.
  • Aquest és un dels moment clau per guanyar clients, ja que es tracta de TANCAR, és a dir de fer que la persona faci una compra, cosa que es pot fer a través de diferents tècniques com per exemple per email, obtingut a la fase anterior, seqüències de seguiment, gestions de llistes i la integració amb eines CRM.
  • Per acabar, hem de procedir a la FIDELITZACIÓ, ja que un cop hem aconseguit un client, és important que els mantinguem satisfets perquè ens recomani, per això, els hem d'oferir sempre informació que els sigui útil.

Després de finalitzar les quatre fases, les coses de les quals se'n beneficia una empresa, gràcies a la utilització de l'Inboud Marketing, són moltes, però algunes de les principals són les següents:

  • Els registres o Leads, en un any es multipliquen per 3,8 i en dos anys per 14,7.
  • Els contactes qualificats de màrqueting en un any aconsegueixen augmentar un 7,3 i un 9,8 en dos anys.
  • Les visites a la web en un any es multipliquen per 4,7 i en dos anys per 24,3.
  • La base de dades creix mensualment.
  • La imatge de lempresa millora considerablement.

Font de la imatge: http://www.inboundcycle.com/inbound-marketing-que-es

04/08/2017