Les nostres notícies
Saps què és el Growht Hacking?

El Growht Hacking és una disciplina que busca incrementar ràpidament el volum d'usuaris, ingressos o impactes de l'empresa amb el mínim esforç i despeses possibles. Ha nascut una nova figura anomenada Growht Hacker, que presenta unes característiques definides per assumir aquesta nova figura, que pot suposar un dels membres més importants de l'equip.
La figura del Growth Hacker
El Growth Hacker es defineix amb les característiques següents:
Analític; És capaç d'entendre quines són les tècniques que funcionen i les que no i cerca la mètrica i el target clau per analitzar l'èxit.
Creatiu; Busca fórmules noves per evolucionar i créixer per no limitar la capacitat de creixement i evolucionar, cercant informació i idees refrescants, innovadores i atractives.
Multidisciplinar; Ser coneixedor de totes les eines i tècniques que estan al vostre abast, per poder elaborar millors estratègies de creixement.
Curiós; Investiga tots els sectors possibles per poder captar idees noves.
Àgil; Capta ràpidament si una estratègia funciona o no. Analitza justament el que és necessari i observa, de forma intuïtiva, quins són els millors moments per actuar.
Un Growth Hacker és un perfil professional que sol associar-se amb el màrqueting digital i les empreses publicitàries. El Growth Hacker compleix un rol multidisciplinari, és a dir, un perfil que unifica l'analítica, la creativitat i el coneixement del públic per poder dissenyar estratègies que incrementin el nombre d'usuaris per a un producte o servei concret. L'objectiu és que els usuaris demanin el producte o servei, creant-los una necessitat.

La figura del Growth Hacker no ha de pertànyer estrictament a l'àrea de màrqueting. Les seves habilitats analítiques, creatives i d'escolta social el converteixen en una figura que pot pertànyer a diverses esferes professionals, és a dir, des del màrqueting a l'analítica pura.
És un perfil enginyós i observador, que sap analitzar les dades que obté i extreure'n conclusions, que serviran per millorar l'enfocament de les estratègies d'una campanya de màrqueting. El Growth Hacker sap trobar els buits ocults i aprofitar les tendències dels mercats i mesura la resposta social mitjançant les xarxes socials, per explotar el rendiment comunicatiu de la marca i, així, aconsegueix que el producte o servei es converteixi en una necessitat per al públic objectiu.

