Sirsa

NECESSITATS
A Sirsa ens trobàvem a l'hora de reforçar la nostra seguretat informàtica a un nivell superior, i per això era fonamental trobar un proveïdor que ens fos proper i ens generés una total confiança.
“Volem una resposta ràpida a qualsevol problema i en qualsevol moment per reduir al mínim les possibles incidències.”
SOLUCIÓ
Per oferir-nos la millor solució Apen va haver de fer-nos una auditoria per saber exactament en quin punt ens trobàvem. El manteniment Premium de suport-prevenció-correctiu era perfecte per obtenir una millora integral.
“"L'àmplia cobertura horària del manteniment Premium ens genera molta confiança."”
Disposar d´un tècnic qualificat que conegui perfectament la nostra empresa genera molta confiança.
BENEFICIS
Des del primer moment hem guanyat en servei. Tenir Apen com a partner ha fet que ens despreocupem del tot de la nostra informàtica amb total tranquil·litat.
“Apen aplica un preventiu periòdic i unes revisions anuals per anticipar-nos a futures incidències.”
Ara tenim controlats els costos del nostre departament informàtic en tot moment ia més a més ens hem posat al dia tecnològicament.
El suport telefònic a lusuari que ens ofereix Apen en aquest tipus de manteniment informàtic ens ha fet guanyar en temps i servei.

