Les nostres notícies

Persentili, un altre client satisfet amb el nostre manteniment informàtic

PERSENTILI és una empresa tèxtil especialitzada amb més de 35 anys d'experiència que ofereix serveis personalitzats segons les necessitats de cada client. El seu equip de disseny crea col·leccions pròpies i supervisa cada pas de la producció per garantir resultats impecables en el menor temps possible.

Amb Apen com a soci estratègic, hem resolt els nostres desafiaments tecnològics i estem preparats per al futur
Jiri Zavrel, Responsable RRHH i Projectes

Quant de temps fa que treballeu amb APEN?

“"Conec Apen des de l'any 2010, fa 13 anys que treballem junts. Durant aquest temps, han estat un suport constant i fiable per a les nostres necessitats tecnològiques."”

Com t'ajuden el dia a dia?

“"Apen ens ajuda diàriament resolent qualsevol problema TI el més aviat possible. Això ens permet mantenir la nostra operativa sense interrupcions i garantir una alta productivitat."”

què confies en ells com a proveïdors?

“"Confiem a Apen pels seus amplis coneixements tecnològics, per estar sempre al dia de les novetats i pel seu tracte professional i proper. La seva capacitat per adaptar-se a les nostres necessitats ens dóna molta confiança."”

Creus que APEN aporta valor a la vostra empresa? Com ho fa?

“"Sí, Apen aporta un gran valor a la nostra empresa. Ens permeten treballar amb tranquil·litat i eficiència, estalviant-nos recursos que altrament hauríem de dedicar a solucionar problemes tecnològics. La seva implicació ens permet enfocar-nos en el nostre negoci principal."”

Quina necessitat que teníeu us han cobert?

“"Apen ha cobert múltiples necessitats crítiques: manteniment de sistemes, implementació d'ERP, ciberseguretat, còpies de seguretat i la transició cap a una empresa digitalitzada."”

Quines solucions us han donat?

“Ens han proporcionat solucions informàtiques de gestió a mida, centralitzant totes les nostres dades i processos en un únic sistema, cosa que facilita la gestió i el control.”

Quins beneficis us han aportat?

“"La centralització de dades i processos ens ha permès obtenir informes personalitzats, millorant la presa de decisions i incrementant l'eficiència operativa. Treballem amb més tranquil·litat i ens podem dedicar plenament a les nostres activitats principals."”

La millor garantia que ens pot oferir qualsevol empresa és el nivell de satisfacció que tenen els seus propis clients. A Apen som conscients de la importància d'aquestes opinions i hem creat un procés de feedback envers els nostres clients.

Podeu consultar tots els nostres casos d'èxit aquí.

22/05/2024