Les nostres notícies
Què és un programari CRM?

Un programari CRM representa la solució perfecta per gestionar les relacions amb els clients en una empresa, ja que és un programa orientat a la gestió de moltes àrees empresarials, però sobretot està centrat en la gestió comercial, el servei postvenda i latenció al client i el màrqueting.
L'ús del programari CRM està pensat per formar part d'una estratègia empresarial orientada cap al client, on cadascuna de les accions estan pensades per millorar l'atenció i les relacions cap als clients potencials. És una eina estructurada que potencia la productivitat en les vendes i també ofereix un coneixement més profund i detallat del client, cosa que permet plantejar estratègies de màrqueting més efectives.
El programari permet compartir i maximitzar el coneixement del client, per entendre millor les vostres necessitats i anticipar-s'hi, ja que aquest programa recopila la informació de les gestions de l'empresa mantenint un històric completament detallat.
Una solució integral per a la pime que permet dirigir i gestionar de manera més senzilla les campanyes per captar nous clients o bé per fidelitzar-los. Gràcies a aquest programari és possible controlar el conjunt d'accions que es realitzen als clients i tenir-les clarament detallades al quadre de comandament.
Què ofereix el programari CRM a3ERP d'Apen?
A Apen, com a especialistes en el manteniment i la seguretat informàtica, podem oferir tot tipus de serveis informàtics especialitzats que estan pensats per ajudar la pime, com ara la implantació de l'a3ERP, el programari CRM a3ERP, les solucions d'impressió o el rènting tecnològic.
El CRM d'Apen és un programa pensat per a pimes que gestiona i planifica tota l'activitat comercial, de manera senzilla i eficaç, per només 28€/mes. Permet analitzar en temps real cadascun dels processos comercials de lempresa, analitzant venedors, productes i clients. També compta amb la màxima integració amb l'ERP, tot integrat en un mateix lloc, al quadre de comandament i optimitzant tots els processos de l'empresa. Amb aquest programa és possible emprendre les accions comercials més encertades per a la pime i incrementar les vendes, així com accelerar-ne el creixement.
Podràs documentar tots els processos amb els clients, fer seguiment de visites, planificar la periodicitat de cadascuna de les accions de venda amb notificacions o alarmes, etc.
Un programa fàcil i molt intuïtiu amb una pantalla inicial que presenta tota la informació clau per obtenir una visió gràfica i global de l'estat de la pime.
Si vols més informació sobre el nostre programari CRM pots posar-te en contacte amb nosaltres trucant al 938 606 220, omplint el formulari de contacte amb les teves dades i el motiu de la teva consulta o bé enviant un correu electrònic a info@apen.cat

