Les nostres notícies
Com funciona Instagram per a empreses i quina és la millor manera de treure-li rendiment?

Si vols crear un perfil d'Instagram per a la teva empresa el primer que has de saber és que has de triar l'opció de “perfil d'empresa” i no la d'usuari particular, ja que assoliràs una visibilitat més gran i obtindràs eines molt útils, com estadístiques i anàlisis per conèixer quin tipus de publicacions agraden més als teus seguidors, quin tipus de temàtica té més repercussió, si ets…
Si ja tens activat el perfil d'empresa a nivell particular, l'únic que has de fer és anar a la configuració i seleccionar “canviar a perfil d'empresa” i, per a més repercussió a les teves publicacions, et recomanem que el connectis amb la teva pàgina de Facebook. Mitjançant el teu perfil a Instagram pots gaudir d'una infinitat d'eines tecnològiques com els stories, que podràs classificar i guardar amb les diferents temàtiques que t'interessin, com ara la història de la teva empresa, els teus productes i serveis principals, sorteigs, nous productes…

Quins beneficis aportarà el perfil d¿empresa d¿Instagram?
- Podràs compartir les teves publicacions tant a Instagram com a la teva Fan Page de Facebook
- Podràs especificar quin tipus de negoci tens
- Pots aprofitar per optimitzar el teu perfil i transmetre aquells valors i idees clau que t'ajudaran a posicionar-te
- Pots promocionar les teves publicacions més importants per poder arribar a una major audiència i millorar, així, els resultats
- Pots analitzar la teva activitat de manera òptima mitjançant les mètriques que et proporcionarà el teu compte de forma totalment gratuïta
- Pots realitzar promocions, sorteigs, ofertes especials…Cercar la participació dels teus usuaris farà que aquests es mostrin molt més interessats en el teu perfil i, en conseqüència, a la teva empresa.
Com crear anuncis mitjançant els continguts que publiques?
Al perfil d'empresa d'Instagram disposes d'un botó anomenat “promocionar” a cadascun dels teus posts, per la qual cosa si decideixes promocionar-lo només hauràs de fer clic i ja obtindràs el format adaptat per promocionar la teva publicació. Només has de decidir quin tipus d'acció vols realitzar (visites i trucades al teu negoci o visites a la web), després has de seleccionar el tipus d'audiència, el pressupost, la durada de l'anunci, etc. Quan confirmeu totes aquestes dades el vostre anunci ja estarà publicat i podràs seguir el seu rendiment, mitjançant l'administrador d'anuncis i també de les analítiques generals de l'app.

Les estadístiques que ofereix, gratuïtament, instagram per a empreses són una informació molt valuosa, ja que podem extreure com ha estat rebuda per la nostra audiència cadascuna de les nostres publicacions i són estadístiques que es classifiquen en tres grups: Impressions (vegades que el teu contingut ha aparegut a altres usuaris), Abast (nombre de persones úniques que van veure el teu post), Engage Encara que també podràs gaudir de més anàlisis com les impressions rebudes per setmanes, publicacions més destacades, abast setmanal, clics que has rebut a la teva web, dades demogràfiques dels teus seguidors, moments en què el teu perfil ha estat més actiu… Són eines perfectes per seguir creixent al mercat digital i saber exactament què és el que els interessa als teus seguidors, tenint en compte els resultats que té. Et recomanem buscar perfils d'empreses similars a la teva, per obtenir idees i veure de quina manera enfoquen les publicacions per poder millorar-les i diferenciar-te tot el que puguis. Aconseguir un estil propi dins del teu àmbit professional serà molt ben valorat pels teus seguidors.

