Les nostres notícies

La teva empresa disposa de registre horari? Ara, és molt senzill amb a3HRgo

a3HRgo és una solució col·laborativa amb què pots compartir i intercanviar la documentació laboral amb els teus clients i permetent oferir als seus empleats la consulta de la seva informació laboral. És una solució web molt intuïtiva i fàcil de fer servir per als tres tipus d'usuaris: assessor, empresa i empleat.
A més, és accessible en qualsevol moment i des de qualsevol navegador o dispositiu mòbil gràcies a la seva app. a3HRgo redueix la càrrega administrativa i millora la productivitat del despatx, a més d'oferir un servei de valor als nostres clients que també poden prestar als seus empleats.
 

Com funciona?

Entorn col·laboratiu assessor-pime

La solució a3HRgo facilita el treball col·laboratiu entre l'assessor i les pimes gràcies a l'intercanvi de documentació laboral com a nòmines, certificats d'ingressos i retencions, contractes i liquidacions. Aquesta documentació es pot compartir i està sempre disponible, oferint així més autonomia al despatx ia les pimes.
 

Comunicació pime-empleat

Amb a3HRgo, les empreses milloren la comunicació interna i la satisfacció dels seus empleats, posant a la vostra disposició la consulta de la seva documentació laboral.
 

Registre horari

a3HRgo disposa dun sistema de registre horari dels empleats. Gràcies a un control d'accessos multidispositiu i geolocalitzat, els empleats poden introduir la jornada laboral des de l'app, amb l'Smartphone i la tauleta o el PC.
A més a més, la solució genera informes en temps real sobre la informació relativa al registre horari.
 

Integrat amb la teva solució laboral

a3HRgo sintegra totalment amb la solució de gestió laboral a3ASSESOR i es nodreix duna única base de dades dempreses i treballadors, facilitada per aquesta solució. També es pot integrar amb qualsevol altra aplicació de gestió laboral del mercat.
 

Solució web

Beneficia't dels avantatges d'una solució al núvol, com són laccés il·limitat a la documentació en qualsevol moment, còpies de seguretat automàtiques i sense costos addicionals, augment de capacitat demmagatzematge immediat, backup continu de dades, sense llicència inicial ni de manteniment, sense inversió en maquinari i pagament per ús.
 

Mobilitat

a3HRgo disposa d'una app gratuïta per consultar en qualsevol moment i des de qualsevol lloc els documents laborals com nòmines, certificats, contractes o liquidacions amb total agilitat. Tots els usuaris poden accedir a l'app per consultar i descarregar els documents des de qualsevol
dispositiu mòbil (smartphone o tablet).
 

Pagament per ús

El model de pagament per ús permet flexibilitzar la inversió i pagar només pel consum realitzat d'empleats actius a la solució.
 

Facilitat d'ús

a3HRgo és una solució molt intuïtiva que s'ha dissenyat perquè tant el despatx com les empreses i els seus empleats hi puguin treballar fàcilment. A més, la posada en marxa és immediata, amb una ràpida càrrega de dades i documents.
 

Seguiment d'accions

a3HRgo està dotada d'un sistema de notificacions i una cronologia de les accions realitzades perquè en tot moment tinguis coneixement dels canvis operats (pujada i descàrrega de documents, modificació de dades, etc.).
 

Seguretat

a3HRgo ha estat dissenyada tenint en compte tots els requisits de seguretat de les dades mitjançant protocols de seguretat SSL. A més, la gestió d'aquestes dades es fa sota els requisits exigits per la LOPD.
 

Personalització

Es pot adaptar el disseny de a3HRgo a la imatge corporativa de cada empresa, incorporant-hi la imatge de marca i el seu color corporatiu.
 

Suport online

Resol els teus dubtes des de la pròpia solució, a través d'una icona habilitada, o des del àrea de Clients de la web.
 
Apen aposta per a3HRgo, com el millor portal de l'empleat que evoluciona la gestió de la teva empresa i millora la satisfacció dels teus clients.
 

Si vols més informació relacionada amb a3HRgo fes click aquí .

27/06/2018