Si vols millorar la productivitat de la teva empresa i la gestió empresarial, des de Apen de recomanem, sens dubte, instal·lar Office 365 a la teva pime de Barcelona. Es tracta de la millor eina ofimàtica que podràs trobar actualment al mercat, la qual s'adaptarà per complet a les teves necessitats oferint-te eines per treballar a l'oficina i també fora. Gràcies a Office 365 podràs gestionar la teva pime a Barcelona des del núvol, podent emmagatzemar, crear o editar documents, des de qualsevol dispositiu. Podràs accedir des de qualsevol dispositiu i sempre que ho necessitis, d'una manera segura i controlada amb la qual no posaràs en risc les dades i arxius de la teva pime i comptaràs amb un programa que s'actualitza constantment i que ofereix les millors eines ofimàtiques del mercat.
Gràcies a Office 365 la teva pime obtindrà grans beneficis com el fet d'accedir a l'oficina des de qualsevol dispositiu i tenir l'opció de fer reunions i conferències en línia, un correu electrònic amb fins a 50 GB i una intranet corporativa, entre molts altres avantatges. A Apen som distribuïdor oficial d'Office 365, de manera que et podem garantir la major seguretat i experiència en aquest sentit, a més de disposar d'un servei tècnic en qualsevol moment que ho necessitis, ja que som especialistes en el manteniment i la seguretat informàtica.
Podràs comptar amb la darrera versió de cadascuna de les aplicacions d'escriptori llicenciades com una subscripció, cinc llicències per cada usuari per a ordinadors i 5 més per a dispositius mòbils, a més d'Office Web Apps, per poder gaudir de Office 365 a Barcelona des de qualsevol navegador per a edició lleugera.
Un altre dels grans avantatges que t'ofereix aquesta gran eina ofimàtica és el correu electrònic professional, amb servei d'agenda, contactes, correu i que compta amb 50GB d'emmagatzematge, amb protecció robusta antispam i codi maliciós (malware), gestió d'usuaris intuïtiva i Exchange online.
Amb Office 365 a Barcelona també podràs gaudir de l'ús compartit de fitxers, gràcies a SharePoint Online, crear i gestionar el portal web de la pime sense necessitat d'un intermediari, sincronitzar fitxers sense necessitat d'estar connectat a internet o guardar documents i fitxers al núvol de forma automàtica.
Amb Office 365 obtindràs presència, missatgeria, veu i fins i tot conferències HD, gràcies a Lync Online, connectar amb usuaris per Skype, amb control de presència, missatgeria i veu, fer reunions i conferències en línia amb usuaris externs o compartir documents i prendre notes en temps real.
Si us interessa disposar de la millor eina ofimàtica del mercat, us convidem a visitar la nostra pàgina web, ja que som el distribuïdor oficial d'Office 365 i podem crear propostes personalitzades i completament adaptades a les necessitats de la vostra pime.









