El programari TPV cloud està dissenyat per ser utilitzat tant en comerços com en hostaleria i restauració. Es pot configurar perquè tingui les funcions i eines necessàries per portar la gestió de la comptabilitat i estoc del teu negoci. A més, qualsevol persona pot utilitzar-lo, ja que és molt senzill i intuïtiu.
Aquest sistema TPV cloud connecta l'activitat de la caixa del teu negoci amb la comptabilitat, la facturació i la gestió del magatzem. D'aquesta manera, en un únic programari podeu controlar diferents àrees de la vostra empresa. A més, en estar connectades podràs rebre tota mena d'informes o realitzar comandes als proveïdors automàticament quan el programa TPV cloud detecti que s'ha acabat la mercaderia.
En realitzar molts processos de forma automàtica, aquest programari TPV cloud és perfecte per rendibilitzar i treure el màxim profit al teu negoci. A més, ajudarà a millorar notablement el servei que ofereixes als clients, ja que la venda al taulell serà molt més ràpida i el cobrament en caixa també. D'aquesta manera, els clients quedaran satisfets i no duraran a tornar al teu negoci per adquirir qualsevol dels teus productes o serveis.
Pel que fa a la gestió d'un comerç, el programa TPV cloud és perfecte per automatitzar cobraments, arqueigs de caixa, vals de devolució, tiquets regals, pagaments fraccionats, i molt més. Això serà molt avantatjós per gestionar des d'un únic programa tota la comptabilitat i la facturació de l'empresa. A través d'un únic dispositiu podreu obtenir tota la informació necessària per conèixer quin és l'estat actual del vostre negoci.
Si parlem de les compres als proveïdors, com el TPV cloud controla tota la mercaderia que entra i surt, ja sigui pel magatzem com per la botiga, sabrà quan és el moment de fer una comanda i com de gran ha de ser per proveir la demanda del teu negoci. Aquest programari també us ajudarà a controlar el magatzem ia tenir tots els departaments sota control.
D'altra banda, si parlem de la gestió d'un restaurant o local semblant, el cert és que el TPV cloud ofereix infinitat davantatges. Per començar, ajuda a portar el control de les taules, carta d'articles, mòduls de menú, rols dels empleats, propines, qualificadors de plats enviats a cuina i tot allò que calgui perquè el teu negoci funcioni perfectament i els clients quedin completament satisfets.
Aquest programari TPV cloud també és perfecte per calcular costos, analitzar minves i desviacions per tal de controlar l'estoc del teu negoci segons les vendes i, sempre que sigui necessari, gestionar tant el magatzem com les compres que fas als teus proveïdors. Utilitzant només aquest programari podràs gestionar tot el teu negoci a temps real i des de qualsevol lloc.










