APEN és una empresa d'informàtica que cobreix totes les necessitats tecnològiques de les seves empreses clients, abastant les àrees de seguretat informàtica, les solucions d'impressió, el manteniment d'ordinadors i la implantació de programari de gestió a3ERP a tota la província de Barcelona.
El nostre departament tècnic disposa d´una dilatada experiència en l´anàlisi d´empreses, per poder implementar el programari de gestió que s´adapti plenament a les necessitats de l´empresa client.
Per què necessitem el programari de gestió a3ERP?
Les empreses necessiten innovar per oferir productes i serveis al millor preu. La competència obliga les empreses a abaratir costos, i la millor manera d'aconseguir-ho és automatitzant i informatitzant processos. Amb un programari de gestió no només aconseguirem controlar i analitzar automàticament tots els processos de l'empresa, sinó que reduirem costos de personal, o simplement aconseguirem augmentar la nostra productivitat sense necessitat de contractar més personal administratiu.
Amb la recollida de dades que ens ofereix el programari de gestió a3ERP aconseguirem analitzar millor que mai les necessitats de la nostra empresa, els seus punts forts i febles i aconseguirem millorar la nostra presa de decisions fent-les molt més efectives i amb seguretat d'èxit.
La diferència d‟un programari de gestió comú amb un ERP de gran capacitat com el que oferim, l‟a3ERP, es basa en la centralització de dades. No ens caldrà múltiples programes de gestió com abans (un programari per a la comptabilitat, un programari per al magatzem, un programari d'atenció al client…), ja que l'a3ERP disposa de múltiples mòduls on gestionar qualsevol àmbit de la nostra empresa des d'un únic programa de gestió.
Entre els mòduls que podem disposar al nostre programa de gestió destaquen el mòdul financer, el mòdul comercial, el mòdul de logística o el mòdul de l'àrea de direcció…
Dirigeix la teva empresa amb el nostre programari de gestió
Genera qualsevol tipus d'informe amb què predir el futur de la teva empresa, obtenint idees de millora i analitzant en temps real estadístiques de tota mena de la teva empresa. La direcció d‟una empresa s‟encarrega de detectar qualsevol problema i oferir plans de millora. L'anàlisi i planificació del creixement de la teva empresa serà més fàcil que mai amb el programari de gestió a3ERP.
Àrea laboral del programari a3ERP
Amb aquest programari apuntalaràs el teu departament de recursos humans. Aquest mòdul del programa de gestió a3ERP permet fer nòmines, analitzar els costos de personal, gestionar la seguretat social i l'IRPF i disposar d'un portal per a l'empleat.
Aquest mòdul és ideal per a empreses que disposin de més de 10 treballadors ja que redueix els costos de gestió i administració dràsticament i permet controlar i gestionar l'àrea laboral de manera interna a la nostra empresa, sense necessitat d'externalitzar el servei a una gestoria.
El mòdul que farà el teu programari ideal per a la gestió logística
Disposa de totes les dades del teu magatzem o magatzems amb aquest mòdul al teu a3ERP i coneix, en temps real, l'estoc i l'inventari real disponible, reservat i en dipòsit.
Amb aquest mòdul podreu gestionar els vostres productes i/o articles per diferents atributs com són les talles i els colors d'un mateix article. A més, podràs valorar el teu estoc mitjançant els criteris FIFO o LIFO o fins i tot mitjançant el preu mitjà ponderat de l'estoc.
Aquest mòdul és ideal per augmentar l'efectivitat i l'eficiència en empreses de logística, o empreses que disposin de magatzem propi, ja que no només aconseguiran una predicció millor en l'adquisició de nous estocs, sinó que les tasques de gestió i anàlisi de l'estoc es veuran incrementats estalviant dràsticament en costos i millorant la decisió d'adquisició de nous estocs. A més a més, el programari de gestió ja contempla la possibilitat que l'empresa disposi de diversos magatzems.
Àrea financera i comptable del programari a3ERP
Controla la tresoreria, la comptabilitat, els pressupostos, hisenda i les amortitzacions amb aquest mòdul, capaç de convertir el departament financer de la teva empresa en un altre de molt més potent, eficient, ràpid i precís.
Millora la teva capacitat comercial amb aquest programa
Segmenta proveïdors i clients, analitza les vendes i compres, generació de noves comandes, planifica campanyes comercials, analitza els preus de venda, així com les teves tarifes, descomptes i comissions. Gestiona el teu departament comercial…
És el moment d'implementar un programari de gestió a la teva empresa
Contacta amb nosaltres i obtindràs un pressupost immillorable després d'haver estudiat les necessitats de la teva empresa. Disposem de la possibilitat de desenvolupar mòduls a mesura que millorin el rendiment de la vostra empresa, de manera personalitzada.
Des d'APEN, no ens centrem exclusivament a implementar el programari, també oferim suport tècnic i de consultoria formant i oferint consells sobre com millorar la direcció i l'administració de la teva empresa amb el programari de gestió a3ERP.
El programari de gestió a3ERP ha estat desenvolupat per l'empresa Wolters Kluwer, aconseguint oferir a PIMES una solució de 360 graus en la gestió, administració i direcció del negoci.








