Sense importar la mida duna empresa, cal un programa de gestió comercial de vendes per assegurar el correcte procés i atenció als clients. Un programa de gestió comercial de vendes simplifica les activitats a una empresa i ajuda a accelerar la conversió de clients potencials.
Gràcies a lús dun programa de gestió comercial de vendes ofereix una visió completa dels clients. Proporciona informació precisa de vendes, màrqueting i servei al client perquè tot el departament es mantingui sincronitzat i organitzat. Amb informació detallada de les característiques i preferències del client, es pot aprofitar al màxim cada interacció i prendre decisions basades en dades amb informació actualitzada i en temps real.
Així mateix, cal recordar que una informació inadequada condueix a pronòstics de vendes inexactes. Davant d'això, un programa de gestió comercial de vendes organitza les dades de manera eficient i proporciona informació important que facilita als venedors fer pronòstics precisos. Les dades es gestionen i es projecten fàcilment, fent d'aquest senzill procediment un gran alleujament per als gerents de vendes.
Aquesta eina també assegura un bon rendiment de l'equip de vendes, ja que aquest estarà concentrat en les vendes en lloc de preocupar-se per tasques repetitives però importants, com ara actualitzar dades, programar reunions o fer recordatoris de seguiment. Amb un programa de gestió comercial de vendes es poden configurar automàticament recordatoris de seguiment, programar les tasques necessàries per al procés de vendes i delegar tasques als membres de l'equip.
De la mateixa manera, ajuda a la feina de tot l'equip ja que el programa de gestió comercial de vendes pot resumir tota la feina feta per l'equip de vendes i presenta aquesta informació d'una manera que permeti a tots els involucrats comprendre què fa l'equip en conjunt. El fàcil accés a aquesta informació redueix la necessitat de reunions que consumeixen molt de temps, alhora que permet que tots s'involucrin i es converteixin en una part important del negoci. Aquest tipus de revisió general pot ser informatiu i inspirador per a tothom a l'empresa, independentment del seu lloc.
Totes aquestes funcionalitats faciliten a l'equip de vendes veure els clients potencials nous que se'ls assignen i actualitzar els estats dels clients potencials. Es pot accedir al sistema a qualsevol lloc i en qualsevol moment, per tant, els representants de vendes no hauran de retardar la feina. A això se suma la capacitat de calcular el ROI obtingut de cada font de clients potencials (per exemple, de Google Ads, butlletins informatius, SEO, telemàrqueting, etc.), de manera que podrà assignar la major part de recursos i diners al client potencial més útil i eficaç, estalviant els diners que solia gastar en fonts de clients potencials ineficaços i concentrar-se més en els rendibles.








