Digitalització notes de despeses i factures

Klikticket

L'eina ideal per gestionar despeses, viatges i factures en una sola app i amb un sol “klik“.

Programari per digitalitzar notes de despesa
i factures homologat per Agència Tributària

100% integrat amb:

Molt senzill

Facilita la gestió i mobilitat del personal comercial i tècnic, aconseguint eficàcia fluïdesa al departament de administració.

Més ràpid

Registra tiquets i factures a l'instant mitjançant una foto, comptabilitzant-los en temps real i permetent identificar les despeses més freqüents.

Millora processos

Es integra al 100% amb a3ERP per agilitzar la gestió comercial i administrativa de l'empresa. Homologat amb l'Agència Tributària.

Registra i digitalitza
tiquets i factures

Digitalitza els tiquets i factures de la teva empresa per tenir un control més precís de les despeses que es realitzen als viatges, desplaçaments i esdeveniments, així com de les compres de materials, etc.

Amb un sol “KLIK“ registra els tiquets i factures automàticament per reduir el temps i lesforç necessaris en realitzar aquesta tasca.

Amb KLIKTICKET millora l'eficiència del teu negoci, elimina possibles errors i augmenta la precisió i la fiabilitat de la informació.

Liquida mensual
o quan vulguis

KLICKTICKET et permet liquidar les despeses mensualment o en el període que millor s'adapti a les necessitats de la teva empresa, creant extractes dels mateixos de forma automàtica.

Les liquidacions generades són enviades al departament administratiu responsable per a la revisió i aprovació.

Vols saber més sobre els nostres mòduls integrats amb a3ERP?

T'ajudem a trobar l'opció ideal per optimitzar el teu negoci.

Truca'ns al 938 606 220 o
omple el formulari de contacte