Kit Digital
Gestió de processos + IA

Solucions per digitalitzar i automatitzar processos del teu negoci, relacionats amb els aspectes operatius o productius dotats d'intel·ligència artificial per optimitzar processos i agilitzar les interaccions i les relacions amb els clients.

Solució per a mitjanes empreses

  • Aquesta solució inclou consultoria, llicències, instal·lació, parametrització, formació, suport i manteniment.
  • Digitalització i/o automatització de processos i fluxos de treball: tindràs digitalitzats i/o automatitzats processos com:
    • Comptabilitat/finances: comptes per cobrar/per pagar, gestió d'actius i generació de tancaments i balanços, etc…
    • Facturació: automatització dels processos de facturació amb la generació de pressupostos, albarans i factures.
    • Inventari: previsió, nivells d'estoc, enviaments, distribucions, devolucions i cancel·lacions, etc…
    • Compres i pagaments: gestió de comandes de compra i proveïdors.
    • Integració amb diverses plataformes: la solució disposarà d'API o Web Services per a la seva integració amb altres eines.
    • Actualitzable: accediràs a actualitzacions de la solució amb noves versions.
    • Escalable: si la teva empresa creix o canvia estructuralment, la solució s'adaptarà a aquests canvis.
    • Compliment: podràs assegurar el compliment de la normativa aplicable, en concret del Reglament pel qual es regulen les obligacions de facturació del Reial decret 1619/2012, així com qualsevol normativa aplicable.

Especificacions component IA associat

  • Lead Scoring predictiu: l'eina haurà de fer ús de la intel·ligència artificial per a l'avaluació històrica de les dades de vendes i el comportament dels clients per predir i destacar les oportunitats més prometedores.
  • Automatització de reunions i tasques: l'eina haurà d'automatitzar el procés de programació de cites amb clients així com facilitar la coordinació entre els equips interns i aquests.
  • Automatització de journeys de venda«: la intel·ligència artificial haurà d'automatitzar tasques com la gestió de tasques i oportunitats comercials; classificació de correus electrònics i resposta automàtica; actualització de registres i assignació de tasques a la xarxa comercial.
  • Integració amb la plataforma de gestió de clients: disponibilitat d'APIs o Web Services per a la consolidació de la informació i les dades.
  • Dades, privadesa i seguretat: es respecten els compromisos existents, inclosos RGPD i els límits de dades estipulats a la CE.
  • Els proveïdors garantiran que els sistemes d'IA destinats a interactuar directament amb persones físiques es dissenyin de manera que aquestes persones sàpiguen que estan interactuant amb un sistema d'IA.
  • Tots els proveïdors han de proporcionar documentació tècnica, instruccions dús i complir amb la Directiva de Drets dAutor.
  • Capacitació en fonaments d'IA generativa en l'àmbit de gestió de clients: capacitacions per preparar els empleats al voltant de les funcionalitats descrites a dalt, que comptaran amb:
    • Digitalització i/o automatització de processos i fluxos de treball: tindràs digitalitzats i/o automatitzats processos com:
    • Fonaments bàsics: aproximació a la normativa vigent i riscs ètics i de seguretat derivats.
    • Capacitacions específiques en: gestió predictiva de clients actuals, potencials (leads) i oportunitats, automatització de reunions, tasques “journeys de venda” (classificació de correus electrònics, resposta automàtica, actualització de registres i assignació de tasques a la xarxa comercial), chatbots (FAQs), gestió documental intel·ligent.
    • Durada: les capacitacions tindran una durada total de 20h al llarg de dos mesos per cadascun dels usuaris definits per segment.
    • Instructor humà: tant en modalitat presencial com en línia, les capacitacions les impartirà un instructor humà a disposició dels usuaris. Diploma de finalització: s'atorgarà un certificat de capacitats adquirides a IA en l'àmbit de la gestió de clients en concloure la formació.

Preu

Inclou
10 usuaris
Inclou
15 usuaris

Import màxim dels ajuts a la categoria de gestió de processos

50 < 100 empleats
16.000€ (10 usuaris i mínim 3 amb capacitació IA associada) 
100 < 250 empleats
19.000€ (15 usuaris i mínim 5 amb capacitació IA associada)

Consulta els requisits de les empreses beneficiàries per accedir als bons

  • Per a segments I, II i III ha de ser una petita empresa, microempresa o autònom de conformitat amb les definicions de l'Annex I del Reglament (UE) núm. 651/2014 (empresa que ocupi menys de 50 persones i amb un volum de negocis anual o amb un balanç general anual que no superi els 10 milions d'euros)
  • No estar en situació dempresa en crisi.
  • Estar al corrent de les obligacions tributàries i amb la Seguretat social.
  • No incórrer en cap de les prohibicions previstes a la Llei General de Subvencions.
  • Estar en situació d'alta al cens de l'Agència Estatal d'Administració Tributària.
  • No estar subjecte a cap ordre de recuperació pendent després duna decisió prèvia de la Comissió Europea.
  • No superar el límit dajuts de minimos.
  • Complir els límits financers i efectius que defineixen les diferents convocatòries.
  • Estar registrat a Accelera Pime i disposar de l'avaluació de Madurez Digital d'acord amb el Test de Diagnòstic Digital disponible a la plataforma Accelera Pime. (https://acelerapyme.gob.es/kit-digital // Autodiagnòstic)

Contacta amb nosaltres per saber més sobre les ajudes del programa Kit Digital!

Truca'ns al 938 606 220 o
omple el formulari de contacte