Kit Digital
Factura electrònica
Solució per tenir digitalitzat tot el flux d'emissió de les factures als teus clients integrat amb a3ERP

Solució factura electrònica integrat amb a3ERP
- Factures en format estructurat: tindràs la possibilitat d'emetre factures en formats estructurats, almenys en format FACTURA-E, per facilitar-ne el tractament automatitzat.
- Factures il·limitades: podràs emetre un nombre il·limitat de factures.
- Clients il·limitats: tindràs la capacitat d'enviar factures a un número il·limitat de clients.
- Productes o serveis il·limitats: podràs crear un nombre il·limitat de productes i/o serveis facturables dins del catàleg.
- Enviament de factures per correu electrònic: la solució implantada per l'agent digitalitzador de la vostra elecció us permetrà enviar factures directament per correu electrònic.
- Personalització de factures: les factures seran personalitzables, incloent-hi la selecció del teu logotip.
- Còpia de seguretat periòdiques: podràs fer còpies de seguretat, amb possibilitat d'una periodicitat diària.
- 1GB Emmagatzematge/Històric de factures: tindràs un emmagatzematge d'almenys 1GB per a les factures.
- Integració amb altres solucions: la solució haurà de disposar d'API o Web Services per a la seva integració amb altres eines, així com permetre la càrrega de dades de manera manual.
- Control de venciment de les factures: tindreu un sistema de control del venciment de les factures.
- Compliment: podràs assegurar el compliment de la normativa aplicable, en concret el Reglament pel qual es regulen les obligacions de facturació del Reial decret 1619/2012, així com qualsevol normativa daplicació.
Preu

1 usuari
Import màxim dels ajuts a la categoria de factura electrònica
0 < 3 empleats
1.000€ (1 usuari)
1.000€ (1 usuari)
3 < 9 empleats
2.000€ (3 usuaris)
2.000€ (3 usuaris)
10 < 50 empleats
1.000€ (3 usuaris)
1.000€ (3 usuaris)
50 < 100 empleats
4.000€ (6 usuaris)
4.000€ (6 usuaris)
100 < 250 empleats
3.000€ (6 usuaris)
3.000€ (6 usuaris)
Consulta els requisits de les empreses beneficiàries per accedir als bons
- Per a segments I, II i III ha de ser una petita empresa, microempresa o autònom de conformitat amb les definicions de l'Annex I del Reglament (UE) núm. 651/2014 (empresa que ocupi menys de 50 persones i amb un volum de negocis anual o amb un balanç general anual que no superi els 10 milions d'euros)
- No estar en situació dempresa en crisi.
- Estar al corrent de les obligacions tributàries i amb la Seguretat social.
- No incórrer en cap de les prohibicions previstes a la Llei General de Subvencions.
- Estar en situació d'alta al cens de l'Agència Estatal d'Administració Tributària.
- No estar subjecte a cap ordre de recuperació pendent després duna decisió prèvia de la Comissió Europea.
- No superar el límit dajuts de minimos.
- Complir els límits financers i efectius que defineixen les diferents convocatòries.
- Estar registrat a Accelera Pime i disposar de l'avaluació de Madurez Digital d'acord amb el Test de Diagnòstic Digital disponible a la plataforma Accelera Pime. (https://acelerapyme.gob.es/kit-digital // Autodiagnòstic)



