Kit Digital
Factura electrònica

Solució per tenir digitalitzat tot el flux d'emissió de les factures als teus clients integrat amb a3ERP

Solució factura electrònica integrat amb a3ERP

  • Factures en format estructurat: tindràs la possibilitat d'emetre factures en formats estructurats, almenys en format FACTURA-E, per facilitar-ne el tractament automatitzat.
  • Factures il·limitades: podràs emetre un nombre il·limitat de factures.
  • Clients il·limitats: tindràs la capacitat d'enviar factures a un número il·limitat de clients.
  • Productes o serveis il·limitats: podràs crear un nombre il·limitat de productes i/o serveis facturables dins del catàleg.
  • Enviament de factures per correu electrònic: la solució implantada per l'agent digitalitzador de la vostra elecció us permetrà enviar factures directament per correu electrònic.
  • Personalització de factures: les factures seran personalitzables, incloent-hi la selecció del teu logotip.
  • Còpia de seguretat periòdiques: podràs fer còpies de seguretat, amb possibilitat d'una periodicitat diària.
  • 1GB Emmagatzematge/Històric de factures: tindràs un emmagatzematge d'almenys 1GB per a les factures.
  • Integració amb altres solucions: la solució haurà de disposar d'API o Web Services per a la seva integració amb altres eines, així com permetre la càrrega de dades de manera manual.
  • Control de venciment de les factures: tindreu un sistema de control del venciment de les factures.
  • Compliment: podràs assegurar el compliment de la normativa aplicable, en concret el Reglament pel qual es regulen les obligacions de facturació del Reial decret 1619/2012, així com qualsevol normativa daplicació.

Preu

Inclou
1 usuari

Import màxim dels ajuts a la categoria de factura electrònica

0 < 3 empleats
1.000€ (1 usuari) 
3 < 9 empleats
2.000€ (3 usuaris) 
10 < 50 empleats
1.000€ (3 usuaris) 
50 < 100 empleats
4.000€ (6 usuaris) 
100 < 250 empleats
3.000€ (6 usuaris) 

Consulta els requisits de les empreses beneficiàries per accedir als bons

  • Per a segments I, II i III ha de ser una petita empresa, microempresa o autònom de conformitat amb les definicions de l'Annex I del Reglament (UE) núm. 651/2014 (empresa que ocupi menys de 50 persones i amb un volum de negocis anual o amb un balanç general anual que no superi els 10 milions d'euros)
  • No estar en situació dempresa en crisi.
  • Estar al corrent de les obligacions tributàries i amb la Seguretat social.
  • No incórrer en cap de les prohibicions previstes a la Llei General de Subvencions.
  • Estar en situació d'alta al cens de l'Agència Estatal d'Administració Tributària.
  • No estar subjecte a cap ordre de recuperació pendent després duna decisió prèvia de la Comissió Europea.
  • No superar el límit dajuts de minimos.
  • Complir els límits financers i efectius que defineixen les diferents convocatòries.
  • Estar registrat a Accelera Pime i disposar de l'avaluació de Madurez Digital d'acord amb el Test de Diagnòstic Digital disponible a la plataforma Accelera Pime. (https://acelerapyme.gob.es/kit-digital // Autodiagnòstic)

Contacta amb nosaltres per saber més sobre les ajudes del programa Kit Digital!

Truca'ns al 938 606 220 o
omple el formulari de contacte