Sol·licitud
Kit Consulting
Programa per ajudar a la digitalització bàsica per a les petites i mitjanes empreses, microempreses i autònoms.

Procediment per sol·licitar el Kit Consulting
1. Signa un acord amb Apen com a digitalitzador
El primer i més important és signar un acord que ens permet actuar com a agent digitalitzador.
2. Omple la
documentació addicional
Et proporcionem la documentació necessària perquè l'emplenis amb les teves dades.
3. Autoritza Apen com a representant voluntari
Ens autoritzades com a representant voluntari per fer tots els tràmits. (Certificat digital).
Consulta els requisits de les empreses beneficiàries per accedir als bons
- Per a segments I, II i III ha de ser una petita empresa, microempresa o autònom de conformitat amb les definicions de l'Annex I del Reglament (UE) núm. 651/2014 (empresa que ocupi menys de 50 persones i amb un volum de negocis anual o amb un balanç general anual que no superi els 10 milions d'euros)
- No estar en situació dempresa en crisi.
- Estar al corrent de les obligacions tributàries i amb la Seguretat social.
- No incórrer en cap de les prohibicions previstes a la Llei General de Subvencions.
- Estar en situació d'alta al cens de l'Agència Estatal d'Administració Tributària.
- No estar subjecte a cap ordre de recuperació pendent després duna decisió prèvia de la Comissió Europea.
- No superar el límit dajuts de minimos.
- Complir els límits financers i efectius que defineixen les diferents convocatòries.
- Estar registrat a Accelera Pime i disposar de l'avaluació de Madurez Digital d'acord amb el Test de Diagnòstic Digital disponible a la plataforma Accelera Pime. (https://acelerapyme.gob.es/kit-digital // Autodiagnòstic)



