Assessorament “360” en Transformació Digital
El principal objectiu d'aquest servei és oferir assessorament en la transformació digital de les pimes, proporcionant solucions adaptades a les teves necessitats específiques. Es definiran la inversió necessària i les mesures estratègiques per aplicar a cada àrea dimpacte aconseguint una millora dàmbit general.

Solució d'assessorament "360" a Transformació Digital
- Analitzar els processos comercials existents per identificar aquelles àrees de la teva pime que podrien beneficiar-se de la digitalització.
- Dissenyar i implementar programes de conscienciació per educar els teus empleats sobre la importància estratègica de la transformació digital.
- Avaluar les eines i tecnologies ja en ús, oferint-te un assessorament per optimitzar-ne el rendiment i alinear-les amb els teus objectius de transformació digital.
- Desenvolupar una estratègia clara i personalitzada que articuli els objectius, terminis i passos específics per a la transformació digital.
- Establir un marc per a la innovació continuada i l'adaptabilitat a mesura que evolucionen les tecnologies digitals.
- Desenvolupament i execució d'un cas d'ús adaptat al negoci utilitzant les tècniques apropiades que permeti conèixer els avantatges de la utilització d'eines digitals.
- Identificació d'oportunitats o usos possibles de la IA en l'àmbit de la transformació digital.
Preu

Import màxim dels ajuts per a l'assessorament en ciberseguretat (Certificació)
10 < 50 empleats
6.000€
6.000€
50 < 100 empleats
6.000
6.000
100 < 250 empleats
6.000€
6.000€
Consulta els requisits de les empreses beneficiàries per accedir als bons
- Podran ser beneficiaris d'aquestes ajudes les petites i mitjanes empreses dels segments A (empreses d'entre 10 i menys de 50 empleats), segment B (empreses d'entre 50 i menys de 100 empleats) i segment C (empreses d'entre 100 i menys de 250 empleats), el domicili fiscal dels quals estigui situat en territori espanyol, que Bases Reguladores i lapartat segon de la Convocatòria.
- Les sol·licituds seran realitzades pel representant legal de l'entitat sol·licitant o un representant voluntari que compti amb la seva autorització, i es presentaran únicament a través del formulari automatitzat, que recollirà els punts contemplats a l'Annex I de la present Convocatòria, habilitat a la Seu Electrònica de Red.es, el qual també serà accessible des de la plataforma Accelera Pyme (https:// a l'apartat vint-i-tresè de la Convocatòria, tal com es detalla a l'article 27 de les Bases Reguladores, per la qual cosa no s'admetrà la presentació de sol·licituds a través de mitjans diferents al descrit en aquest apartat. Hauran d'estar signades pel sol·licitant o un representant (legal o voluntari) del sol·licitant degudament apoderat, mitjançant signatura amb certificat electrònic. En cas que l'entitat sol·licitant compti amb representació mancomunada, la signatura l'ha de fer tots els representants que siguin necessaris.
- No s'admetrà la presentació de sol·licituds a través de mitjans diferents del formulari habilitat a la Seu Electrònica de Red.es.



