Informa't sense compromís 938 606 220

Programari de distribució

El programari de gestió comercial per a dispositius mòbils

Contactem amb tu?

El millor programari de gestió comercial per potenciar les vendes

100% integrat amb:

Millor gestió administrativa

Genera ofertes, comandes, albarans, factures, gestiona cobraments i consulta estocs des de qualsevol lloc. a3ERP sales mobility treballa online/offline.

Eines per a la venda

Mostra els teus productes amb vídeos, PDF, imatges, catàlegs, etc. Agilitza la venda: accedeix a l'històric del client i crea propostes de comanda

Control total de la teva agenda

Organitza la teva agenda de la manera més intel·ligent. Planifica les rutes, estableix avisos i alarmes, gestiona el seguiment de visites i incidències, etc.

a3ERP Sales Mobility t'ofereix més beneficis

El teu equip comercial podrà realitzar tasques quotidianes més àgilment obtenint una productivitat més gran. Disposa de ferramentes que faciliten el tancament de vendes i la planificació i optimització de l'agenda.

A nivell empresarial, proporciona un estalvi de costos optimitzant processos administratius i ens dóna una visió estratègica per a la presa de decisions. La instal·lació és molt fàcil i s'adapta a les necessitats de l'empresa.

Tot el procés sota control

Controla les expedicions durant tot el procés: embalatge i preparat, etiquetatge, verificació de mercaderies i emissió de la documentació necessària per a la sortida.

És vital per controlar eficaçment el teu estoc. Amb el nostre e-Pack disposaràs de EAN128 i Datamatrix per a la classificació dels articles del teu negoci.

a3ERP sals mobility és la millor solució comercial per a dispositius mòbils

a3ERP Surt Mobility
més a fons

a3ERP et permet afegir a tots els usuaris que necessitis

a3ERP és un programa de gestió ERP multiusuari que, a més, et permet convidar el teu assessor sense cap cost. Oblideu-vos d'enviar papers i excels, gràcies a l'accés directe al programa s'agilitza la vostra comunicació.

a3ERP Surt Mobility

Programari de distribució

Una empresa de logística ha de tenir una bona gestió de magatzem, això s'aconsegueix amb programes de programari de distribució. El programari de distribució incrementa el control sobre el negoci, garanteix la completa traçabilitat i seguretat del producte, augmenta la productivitat dels treballadors. Així que, amb el programari de distribució les empreses podran optimitzar la gestió de l'inventari i els processos logístics de l'empresa per facilitar als clients un servei més complet i amb més qualitat. Tot això s'aconsegueix treballant amb a3ERP, amb aquest programa obtindràs potents funcionalitats com ho són el cross docking, el codi de barres o el picking.

A3ERP és un programa de gestió de magatzem que facilita l'optimització de totes les operacions que necessita fer una empresa, amb l'objectiu que aquesta augmenti la seva eficiència, aconsegueixi optimitzar espais i millori el rendiment dels treballadors. Funciona mitjançant terminals mòbils de radiofreqüència, sota una infraestructura de xarxa wifi.

Cross docking és una estratègia que s'encarrega que els articles surtin i entrin preparats per a la distribució. Pots obtenir molts avantatges utilitzant el cross docking com a estratègia demmagatzematge i distribució. Per exemple, ofereix a l'empresa un control més gran perquè poden gestionar de forma directa les necessitats de les botigues ajustades a les demandes dels clients. A més, amb aquesta funció integrada al programari de distribució del programa a3ERP, cal menys espai per a l'emmagatzematge. Un altre avantatge és que la rotació dels productes és més elevada, gràcies a això disminueixen els costos de magatzem i financers, els costos de manipulació i no calen tants operaris. Així mateix, amb el programari de distribució instal·lat a l'empresa millora la gestió global i l'eficiència dels operaris, els processos de lliurament d'una comanda seran més ràpids i milloraran, per tant, la satisfacció dels clients, diferenciant l'empresa així de la competència.

Picking és una altra estratègia logística que també està integrada al programa a3ERP, consisteix en la preparació i en la recollida de comandes. Comporta la minimització dels desplaçaments dins del magatzem i l'automatització del procés. És un punt crític en el procés de distribució, perquè com més optimitzat estiguin millors seran els resultats de l'empresa, a més, es reduiran en gran mesura les despeses. Tot i això, una mala planificació pot causar que els marges de benefici globals es redueixin, a causa de la necessitat d'augmentar la mà d'obra per processar les comandes, i incrementar els terminis de lliurament.

Com a conclusió, l'existència del programari de distribució en una empresa que es dedica a l'emmagatzematge, pot ser una solució a tots els problemes, ja que facilita la realització de la distribució a magatzems i s'adapta completament a les necessitats de gestió de cada empresa.

Prova ara a3ERP Sales Mobility sense compromís!

Contacta'ns i descobreix com pot impulsar l'eficiència i la competitivitat del teu negoci.
Demana una demo!