Shingels

NECESSITATS
A Shingels teníem la necessitat de trobar un proveïdor de manteniment informàtic que ens oferís un servei de resposta ràpid i amb un preu a mida.
“En aquests moments tenim com a prioritat reforçar al màxim la nostra seguretat informàtica.”
Buscàvem tècnics de plena confiança que ens ajudessin a reduir al mínim les incidències per així poder millorar el nostre rendiment.
SOLUCIÓ
Apen ens va presentar un pla de millora totalment personalitzat que incloïa l´actualització dels nostres equips informàtics a un preu molt competitiu.
“Ens ofereixen revisions anuals i suport telefònic immediat per resoldre petites incidències.”
Totes les accions periòdiques preventives i la gestió del nostre inventari realitzades per un tècnic de total confiança que conegui perfectament l'empresa.
BENEFICIS
El fet de treballar amb un proveïdor informàtic com Apen ha posat al dia la nostra tecnologia de manera progressiva.
“"Sens dubte, el benefici més gran és poder despreocupar-te de la informàtica de l'empresa amb total confiança."
El suport telefònic a lusuari que ens ofereix aquest manteniment informàtic ens aporta un plus de tranquil·litat en tot moment.
“Gràcies a Apen ens estem avançant a possibles incidències i això ens genera molta seguretat.”

