Pocurull

NECESSITATS
Treballàvem amb Apen des de fa uns anys i ens donaven un servei de qualitat, però des de l'empresa érem incapaços de tenir els costos controlats.
“Tothom trucava per notificar incidències i teníem dificultats a centralitzar-ho tot en una persona.”
Aquesta manera de gestionar la informàtica ens feia perdre molt de temps i suposava una despesa molt elevada.
SOLUCIÓ
Tot just va proposar fer-nos un manteniment a preu tancat on s'inclouen tots els serveis preventius periòdics, el suport a l'usuari i les incidències que nosaltres necessitem.
“Junts vam negociar una quota on les dues parts ens sentíem còmodes.”
També tenim accés a tots els nostres contractes i serveis per poder fer-ne un seguiment en tot moment. Disposem d'una eina per notificar totes les incidències i poder seguir-ne l'estat.
BENEFICIS
Ara disposem d'una quota fixa per al nostre manteniment informàtic i ens podem dedicar allò que realment dóna valor al nostre negoci.
“"Hem aconseguit molts beneficis… el més important és l'estalvi de costos."”
Apen ens fa tasques de manteniment preventiu sense haver-los d'avisar nosaltres per mantenir estables els nostres sistemes.
“"Les incidències han baixat perquè des d'Apen treballen molt amb la prevenció."”

