Les nostres notícies

Wolters Kluwer entre els millors ERP del 2019

L'objectiu de les empreses és assolir a partir dels recursos disponibles els màxims nivells de productivitat i competitivitat al mercat. Per aconseguir-ho necessita solucions i eines entre les quals es troben els programes de planificació de recursos empresarials coneguts popularment com ERP.
Aquests programes es caracteritzen per la seva flexibilitat ja que integren gran varietat de mòduls que cobreixen de manera específica cadascuna de les necessitats que té un negoci, des de finances a gestió de costos, passant per producció, màrqueting, magatzems, serveis, gestió de projectes… El primer que ha de fer l'empresa és detectar quines necessitats són les que heu de cobrir per seleccionar el erp que millor s'adapti al vostre negoci.
 

Per què escollir a3ERP de Wolters Kluwer?

Dedicada al programari de gestió, informació i serveis per a empreses i professionals, Wolters Kluwer porta al nostre país des de fa més de 35 anys oferint diferents solucions en els àmbits fiscal, comptable i laboral per a despatxos professionals, pimes i departaments de recursos humans. Wolters Kluwer ens ofereix quatre versions de a3ERP, totes elles amb un mòdul danàlisi de negoci que proveeix informació en temps real sobre lempresa a través dinformes, comparatives i estadístiques.
 

Obtingues una visió global del teu negoci

a3ERP és una solució integral de gestió per a la petita i mitjana empresa que aporta una visió 360 º de tots els processos productius i administratius de les companyies; per això, optimitza recursos, simplifica processos i ajuda en la presa de decisions per a una gestió eficient, amb les màximes prestacions d'anàlisi i control i en un entorn de treball únic.
 

Molt fàcil d'usar

D'ús intuïtiu, s'adapta plenament a cada organització, independentment de la seva estructura. Ho fa proposant quatre versions que són les següents: a3ERP base per a autònoms i microempreses; a3ERP professional per a petites empreses; a3ERP per a pimes; i a3ERP premium per a mitjanes i grans empreses. De la mateixa manera, s'ajusta a les necessitats de les organitzacions independentment del seu sector d'activitat amb solucions verticals especialitzades per sectors com TPV tàctil per a la restauració, comerços i alimentació, un complet SGA, gestió de tallers, construcció, solucions de mobilitat en autovenda/prevenda…
 

Més productiu

a3ERP ens ajudarà a incrementar la productivitat de la pime en processos molt costosos en temps com la gestió de documents bancaris, automatitzant cobraments, pagaments i processos comptables a partir dels extractes bancaris. Mentrestant, i com a conseqüència de la seva integració amb l'Office 365, els treballadors poden disposar d'informació bàsica en mobilitat, com ara informació dels contactes, agendes i interactuar amb el CRM de gestió d'oportunitats.
a3ERP de Wolters Kluwer ajuda que tota la informació d'un negoci (comptabilitat, magatzem, CRM, facturació, nòmines) s'unifiqui en una mateixa base de dades, així l'usuari evitarà errors i duplicitats en la gestió. De la mateixa manera, és possible estalviar temps amb funcionalitats que agiliten els processos de gestió mentre es duplica l‟eficiència dels processos: generació automàtica de factures, albarans i comandes, generació d‟informes i documents predefinits, quotes. Finalment, indiqueu que a3ERP s'integra amb a3ASSESOR, una solució integral de gestió per a despatxos professionals que estableix una col·laboració òptima entre les pimes i les assessories, que poden intercanviar informació de manera àgil, fiable i segura.
 
Apen apostem per a3ERP com la millor solució ERP per a la petita i mitjana empresa i prova d'això són les publicacions de diverses comparatives i valoracions (com les Byte TI) que, any rere any, la situen entre les més ben valorades.

05/09/2019