Les nostres notícies
La teva empresa disposa de registre horari? Ara, és molt senzill amb a3HRgo

a3HRgo és una solució col·laborativa amb què pots compartir i intercanviar la documentació laboral amb els teus clients i permetent oferir als seus empleats la consulta de la seva informació laboral. És una solució web molt intuïtiva i fàcil de fer servir per als tres tipus d'usuaris: assessor, empresa i empleat.
A més, és accessible en qualsevol moment i des de qualsevol navegador o dispositiu mòbil gràcies a la seva app. a3HRgo redueix la càrrega administrativa i millora la productivitat del despatx, a més d'oferir un servei de valor als nostres clients que també poden prestar als seus empleats.
Com funciona?
Entorn col·laboratiu assessor-pime
La solució a3HRgo facilita el treball col·laboratiu entre l'assessor i les pimes gràcies a l'intercanvi de documentació laboral com a nòmines, certificats d'ingressos i retencions, contractes i liquidacions. Aquesta documentació es pot compartir i està sempre disponible, oferint així més autonomia al despatx ia les pimes.
Comunicació pime-empleat
Amb a3HRgo, les empreses milloren la comunicació interna i la satisfacció dels seus empleats, posant a la vostra disposició la consulta de la seva documentació laboral.
Registre horari
a3HRgo disposa dun sistema de registre horari dels empleats. Gràcies a un control d'accessos multidispositiu i geolocalitzat, els empleats poden introduir la jornada laboral des de l'app, amb l'Smartphone i la tauleta o el PC.
A més a més, la solució genera informes en temps real sobre la informació relativa al registre horari.
Integrat amb la teva solució laboral
a3HRgo sintegra totalment amb la solució de gestió laboral a3ASSESOR i es nodreix duna única base de dades dempreses i treballadors, facilitada per aquesta solució. També es pot integrar amb qualsevol altra aplicació de gestió laboral del mercat.
Solució web
Beneficia't dels avantatges d'una solució al núvol, com són laccés il·limitat a la documentació en qualsevol moment, còpies de seguretat automàtiques i sense costos addicionals, augment de capacitat demmagatzematge immediat, backup continu de dades, sense llicència inicial ni de manteniment, sense inversió en maquinari i pagament per ús.
Mobilitat
a3HRgo disposa d'una app gratuïta per consultar en qualsevol moment i des de qualsevol lloc els documents laborals com nòmines, certificats, contractes o liquidacions amb total agilitat. Tots els usuaris poden accedir a l'app per consultar i descarregar els documents des de qualsevol
dispositiu mòbil (smartphone o tablet).
Pagament per ús
El model de pagament per ús permet flexibilitzar la inversió i pagar només pel consum realitzat d'empleats actius a la solució.
Facilitat d'ús
a3HRgo és una solució molt intuïtiva que s'ha dissenyat perquè tant el despatx com les empreses i els seus empleats hi puguin treballar fàcilment. A més, la posada en marxa és immediata, amb una ràpida càrrega de dades i documents.
Seguiment d'accions
a3HRgo està dotada d'un sistema de notificacions i una cronologia de les accions realitzades perquè en tot moment tinguis coneixement dels canvis operats (pujada i descàrrega de documents, modificació de dades, etc.).
Seguretat
a3HRgo ha estat dissenyada tenint en compte tots els requisits de seguretat de les dades mitjançant protocols de seguretat SSL. A més, la gestió d'aquestes dades es fa sota els requisits exigits per la LOPD.
Personalització
Es pot adaptar el disseny de a3HRgo a la imatge corporativa de cada empresa, incorporant-hi la imatge de marca i el seu color corporatiu.
Suport online
Resol els teus dubtes des de la pròpia solució, a través d'una icona habilitada, o des del àrea de Clients de la web.
Apen aposta per a3HRgo, com el millor portal de l'empleat que evoluciona la gestió de la teva empresa i millora la satisfacció dels teus clients.

