Les nostres notícies
SIRSA La millor garantia és la satisfacció dels nostres clients!

Actualment la millor garantia que ens pot oferir qualsevol empresa és el nivell de satisfacció dels seus clients. A Apen som conscients de la importància d'aquestes opinions i hem implantat un procés de feedback envers els nostres clients.
Amb aquest post volem compartir amb vosaltres el nostre darrer cas dèxit duna implantació dun manteniment Premium a l'empresa SIRSA.
SIRSA és una empresa líder en la gestió de serveis de neteja professional i serveis auxiliars, avalada per una llarga trajectòria professional de creixement sostingut i reconegut prestigi al sector.
Parlem amb Oscar Gallardo, responsable de compres i serveis generals de SIRSA, sobre la implantació del manteniment Premium a la seva empresa.
Quines necessitats tenia SIRSA?
OG-A SIRSA ens trobàvem en el moment de reforçar la nostra seguretat informàtica a un nivell superior, i per això era fonamental trobar un proveïdor que ens fos proper i ens en generés una total confiança.
Volíem una resposta ràpida a qualsevol problema i en qualsevol moment per reduir al mínim les possibles incidències.
Quina ha estat la solució aportada?
OG-Per oferir-nos la millor solució Apen ens va realitzar una auditoria per saber exactament en quin punt ens trobàvem. El manteniment Premium de suport-prevenció-correctiu és perfecte per obtenir una millora integral.
L'àmplia cobertura horària del manteniment Premium i poder disposar d'un tècnic qualificat que coneix perfectament la nostra empresa genera molta confiança.
Quins beneficis ha obtingut SIRSA?
OG-Ara anem de la mà d´un gran partner especialista en tecnologia, que és capaç d´aportar solucions a totes les necessitats de la nostra empresa. Des del primer moment hem bestiar en servei, tenir a Apen com a partner ha fet que ens despreocupem per complet de la nostra informàtica amb total tranquil·litat. Ens apliquen unes mesures preventives periòdiques i unes revisions anuals per anticipar-nos a futures incidències. Amb el suport telefònic a l'usuari que ens ofereix Apen en aquest tipus de manteniment informàtic ens ha fet guanyar en temps i servei.
Actualment tenim controlats els costos del nostre departament informàtic en tot moment ia més ens hem posat al dia tecnològicament.
Podem treure la conclusió que si la nostra empresa ha de cobrir necessitats informàtiques d'una manera periòdica (a causa de la naturalesa del propi negoci), és el moment de plantejar-nos contractar un bon manteniment informàtic… ia Apen, hem desenvolupat diferents paquets de manteniments informàtics que s'adapten perfectament a les necessitats dels nostres clients.

