Les nostres notícies
Passa't al “preu per còpia”!

El consum està canviant, ara els usuaris donen valor a lús i no al producte. Cada cop queda més enrere pagar per cada producte com en el cas de les impressores, que cada cop que s'acabava la tinta sortia més barata comprar-ne una de nova que un cartutx de tinta. Ara es paga pel servei que la màquina, en aquest cas la impressora, aporta a lusuari.
Paga pel que imprimeixes
Des de APEN, especialistes en serveis i manteniment informàtic apostem pel servei “Preu per còpia”, amb el que oferim al client pagar únicament pel que imprimeix, ni més ni menys. Això permet als nostres clients disposar d´una impressora, que s´encarrega de detallar totes les còpies que es realitzen per ser facturades al client, de forma periòdica. Els avantatges que aconsegueix aquest nou servei davant del model tradicional és tenir una impressora, que s'adapti a les necessitats reals de l'empresa (client) i pagar pel servei que ens presta, és a dir, les còpies impreses. D'aquesta manera, l'usuari no ha de preocupar-se del manteniment de la impressora, ni d'estar pendent dels nivells de tinta dels cartutxos i tòner, ja que a Apen oferim un servei integral on el manteniment tècnic i per control remot, està totalment inclòs, oferint al client una garantia TOTAL.
Les solucions d'impressió de APEN aconsegueixen reduir els costos fins a un 30%, gràcies al servei “Preu per Còpia”, a més de conèixer les necessitats reals de la teva empresa, podent estalviar en nombre d'impressores per departament, paper i tinta. A Apen oferim solucions d'impressions eficaces, efectives i segures.
Avantatges del «preu per còpia»
El servei “Preu per Còpia” de Apen ofereix:
- Instal·lació i configuració de l'equip
- Tots els consumibles i la seva gestió
- Peces i recanvis
- Assistència en menys de 4h
- Préstec d'equips en cas d'avaria
- Manteniment preventiu
- Servei de monitorització remota
- Reparacions i desplaçaments
El servei del Preu per còpia permet optimitzar l'estructura dels recursos d'impressió, eliminar l'estoc de consumibles, millorar els fluxos de treball, obtenir visibilitat dels costos reals i estabilitat dels costos, a llarg termini.
L'objectiu del servei de Preu per Còpia és aconseguir que el cost per còpia impresa sigui el més baix possible, sumat a una política destalvi de nombre de còpies impreses que faci disminuir el cost total, no només tenint en compte el nombre de pàgines que hem imprès.
A APEN realitzen una auditoria al sistema d'impressió de les empreses, amb què poden revisar en profunditat els costos d'impressió actuals de l'empresa, juntament amb un estudi de les necessitats reals de la mateixa. D'aquesta manera, es pot obtenir una proposta optimitzada, aconseguint grans avantatges per al client.

