Les nostres notícies

Nou portal del client Apen, guanyant en servei cada dia

L'equip de Apen està en constant evolució, i des de fa temps una de les nostres prioritats és la creació d'una plataforma que ofereixi als nostres clients una visió global de tots els serveis contractats amb nosaltres. Gràcies a aquest nou portal del client d'Apen tots els usuaris podran fer les gestions que necessitin de manera molt senzilla.
 

Què és el portal del client d'Apen?

El nostre portal del client és una plataforma web de ticketing per als clients de Apen.
Una manera molt fàcil i ràpida de compartir tota la informació dels serveis prestats en temps real. És guanyar en serveis des del primer moment.
 

Com funciona?

Si ja us has registrat pots accedir directament al portal client a través de l'àrea client de la web de Apen o fent clic aquí. Un cop logejat tindràs accés d'una manera fàcil i intuïtiva a tota la informació relacionada amb els serveis que t'ofereix Apen.
Tiquets: Podràs obrir i consultar tiquets, i seguir l'estat de les teves incidències a temps real.
Contractes: Des d'aquesta opció podreu veure tots els contractes vigents i l'estat de cadascun.
Inventari: Apartat que ens mostra tot el nostre inventari d'equips informàtics… amb la possibilitat de filtrar per tipus d'equip (pc, impressora) o usuaris.
Estadístiques: Generar estadístiques per a serveis realitzats, per tipus de tiquet, hores, mesos… i analitzar-les posteriorment.
Històric: Aquí podrem consultar un complet històric de les factures comptabilitzades.
Documents: Descarrega documentació del que necessitis.
Instruccions d'ús: Un PDF que ens ajudarà a saber com funciona el portal del client punt per punt.

Com em puc registrar?

Poseu-vos en contacte amb el servei d'atenció a l'usuari fent clic aquí per sol·licitar el registre al nostre portal del client i us donarem accés amb un usuari i contrasenya perquè pugueu accedir directament des de la nostra web.

14/02/2019