Les nostres notícies

La productivitat i l'estrès dels empleats es pot veure afectat pel mal funcionament dels sistemes informàtics

Segur que us ha passat moltes vegades, petits errors que us generen estrès i que aconsegueixen que el vostre ritme de treball no sigui el que hauria de ser, per culpa de fallades al sistema informàtic com per exemple que el correu no es descarregui, que el ratolí no aparegui a la pantalla, no poder accedir al servidor o que el PC es quedi bloquejat durant llargs minuts.

Són petits errors del sistema informàtic que per separat poden semblar insignificants, però que l'acumulació de tots ells pot fer disminuir la productivitat dels treballadors i augmentar-ne l'estrès.

Coneixes l'estrès informàtic?

És el que es coneix com “estrès informàtic”, és a dir, nervis provocats pel mal funcionament dels sistemes informàtics que poden derivar, fàcilment, en desinterès i manca de motivació en el treballador que es troba davant d'aquest problema de manera contínua.

Per això, és important tenir un manteniment informàtic dels equips, de manera constant, que permeti a l'empresa un funcionament correcte dels seus sistemes, que no provoqui interrupcions constants en la productivitat empresarial.

Apen, especialistes en el manteniment informàtic

A Apen, com a especialistes en manteniment i seguretat informàtica, ens adaptem a les necessitats de cada empresa i proposem diferents plans de manteniment, per generar un funcionament correcte dels sistemes, protegint-los de virus i anomalia, tractant les avaries a temps i mantenint, sempre activa, la seguretat informàtica.

Comptem amb professionals informàtics que s'ocupen d'aquestes tasques, perquè les PIMES no es preocupin d'aquest tipus de problemes, que tants mals de cap poden comportar. Mitjançant un servei personalitzat i immediat, els nostres professionals tècnics s'ocupen que els sistemes informàtics funcionin perfectament.

Segons dades publicades per PandaLabs, “el 63& dels usuaris afirma que les incidències en el funcionament dels sistemes informàtics generen estrès.”

Aquest tipus d'avaries o incidències es tradueixen en situacions d'estrès i nerviosisme, causat per no mantenir el ritme de treball adequat i alentir totes les tasques, posant el treballador en una situació d'espera i desesperació que no representa una evident pèrdua de temps.

Des d'Apen, recomanem i alertem a les empreses de la importància que té comptar amb un manteniment informàtic adequat dels seus sistemes informàtics, atès que no només suposa un augment dels costos que generen, sinó que poden provocar males sensacions als treballadors i, per tant, un mal ambient de treball.

Font:

https://www.revistabyte.es/actualidad-byte/el-mal-funcionamiento-de-los-sistemas-informaticos-reduce-la-productividad-e-incrementa-el-estres-de-los-empleados

09/02/2018