Les nostres notícies
Quines són les noves tendències en màrqueting digital?

Qualsevol pime ha d'estar al dia de totes les eines i apps que estan al vostre abast, per millorar la seva estratègia de màrqueting digital. És per aquest motiu que hem decidit parlar-vos de les noves tendències de màrqueting, que poden convertir-se en els vostres millors aliats.

Quins usos els podem donar i quins avantatges ofereixen?
- Realitat virtual i augmentada; És una de les noves tendències de màrqueting que s'està utilitzant més en diversos sectors, com ara el sector del màrqueting immobiliari, per fer tours virtuals, imatges virtuals d'una futura casa… És un valor afegit molt important per a l'usuari, perquè pot rebre una informació més real i més veraç d'allò que està consumint, com els videojocs, o bé sobre aquell producte o servei que vol comprar.
- Cerca per veu i intel·ligència artificial; És una eina molt útil, que està implantada en tot tipus d'apps, ja que permet una cerca més còmoda i immediata dels nostres contactes telefònics, per cercar arxius, per enviar comunicacions a la nostra missatgeria instantània… Si vols millorar l'experiència del consumidor, no dubtis a implantar aquesta mesura de màrqueting a la teva web oa l'app, ja que serà perfecta per a la teva estratègia de SEO.
- Context Màrqueting; Per personalitzar les ofertes tenint en compte les preferències de cada consumidor quan aquest actua als diferents canals de difusió, com poden ser xarxes socials, la botiga online, punts de venda offline… És la millor manera de recomanar els productes més adequats a cada persona i permet segmentar els clients en diferents tipus de categories.
- Transparència en publicitat nativa; Totes les pimes han d'adaptar-se i potenciar-ne la creativitat a l'hora de presentar el contingut promocionat, de manera que l'usuari pugui acceptar el contingut amb naturalitat i tot sigui un procés transparent i voluntari. Si l'usuari veu que la publicitat li serà útil l'acceptarà, però si veieu que volen exposar-la de forma subliminar o sense avisar-lo, rebutjarà el contingut.
- Ús de apps de missatgeria i chatbots; Facebook Messenger o Whatsapp Business es poden convertir en les millors aliades per a la pime, perquè simulen converses humanes i els usuaris poden fer preguntes o comunicar-se amb l'empresa sempre que vulguin. L'empresa pot automatitzar tasques repetitives i burocràtiques o indicar a la persona com arribar a la resposta que està buscant.
- Contingut immediat; El conegut com a “fast content”, és a dir, que l'usuari trobi de forma immediata la informació que està buscant. Això es presenta com un gran repte per a qualsevol empresa, però hi ha eines que ajuden molt i són Facebook Stories, Instagram Sgtories o AMP Stories de Google per transmetre informacions al moment, fer directes, etc.
- Automatització de processos de màrqueting; Aquesta automatització es pot aplicar per a la generació d'engagement amb el producte o servei, per automatitzar processos reiteratius de màrqueting, aprenentatge de forma automàtica sobre la base de dades, etc.
Al nostre bloc podràs trobar continguts relacionats, per millorar l'estratègia de màrqueting de la teva pime.

