Les nostres notícies
Cambridge School aposta per Apen per a la gestió de la seva informàtica

Jim Chillman, Director incompany de Cambridge, ens explica com és està sent la relació laboral de la seva empresa amb Apen… un cas d'èxit de manteniment Outsorcing.
L'empresa, Cambridge School que compta amb 8 centres i 80 empleats, tenia la necessitat d'externalitzar la seva informàtica per així poder reduir-ne les incidències.
Necessitats del client
La principal necessitat que tenia Cambridge era poder reduir les seves incidències externalitzant la seva informàtica. Tot això sense assumir riscos i amb tècnics de confiança.
“Per nosaltres era bàsic tenir un sol proveïdor per a totes les nostres necessitats informàtiques”.
Era molt important reforçar la seva seguretat i això passava per tenir una resposta ràpida davant de les seves possibles incidències.
Solucions aportades per Apen
Apen va realitzar un pla de millora que implicava una actualització progressiva del parc informàtic i va presentar una proposta que s'adaptava a les possibilitats de Cambridge.
“Estem molt contents amb el nostre tècnic d'Apen, és com un membre més de la plantilla… sempre fa un esforç addicional al que es demana”.
Tenen a la vostra disposició un suport telefònic per solucionar les incidències de manera gairebé immediata.
Gràcies a la posada en marxa d'una WIKI on resideix tota la informació de l'empresa a nivell d'inventari, problemes més comuns, instruccions bàsiques d'accions repetitives… es disminueix molt el temps de resposta i el client guanya en autonomia.
Beneficis per a Cambridge
Apen ha aportat a Cambridge diversos beneficis, però segurament el més important és que han guanyat molt en servei.
“"Estem encantats amb la professionalitat d´Apen, ara tenim un soci tecnològic que ens fa guanyar en servei"”.
Avui dia comptar amb un bon soci tecnològic genera molta més confiança i tranquil·litat a la nostra empresa.

