Les nostres notícies
A3ERP: La solució miraculosa per unificar la gestió empresarial

Les àrees de gestió d'una empresa són moltes: Àrea de Direcció, Comptable Financera, Logística, Comercial, Laboral… Cada àrea té la seva gestió i és complex fer un seguiment de tot d'una manera àgil i efectiva. Això es transforma en pèrdua de temps i manca de concentració en altres àmbits.
Avui dia podem fer ús d'un programa, com a solució integral, on poder reunir totes les àrees en un sol lloc. A3ERP t'ofereix una visió de 360 graus de la teva empresa, podent gestionar totes les àrees des d'aquest programa i tenint una visió global, de l'estat actual, de cada departament.
El fet de homogeneïtzar totes les àrees en un mateix programa optimitza, enormement, la gestió de les mateixes. T'ajudarà a simplificar processos i recursos com ara la presa de decisions. A diferència d'un programa de gestió convencional, A3ERP és un sistema integral capaç d'unir les prestacions de diferents programaris de gestió per a àrees específiques, en un de sol. Treballant des d'una única base de dades.
A3ERP és la solució perfecta de gestió empresarial que integra totes les àrees d'una manera senzilla, contribuint a la productivitat i la competitivitat. S'adapta a les necessitats de cada empresa, aportant moltes prestacions d'anàlisi i control en un entorn de treball únic, assegurant en tot moment la seva evolució constant als canvis normatius i tecnològics.
Gaudir d'un sistema de planificació de recursos empresarial d'informació que integri i automatitzi la gestió dels processos operatius del nostre negoci, és una de les activitats principals que ocupen el futur de la nostra empresa. Apen ofereix aquest ERP com a mesura per ajudar-vos a seguir els grans passos que el mercat professional fa diàriament, i que contribueix a augmentar la productivitat i competitivitat de la vostra empresa d'una forma ràpida i natural, i facilita la presa de decisions per a una gestió integral i eficaç.
“"A3ERP és una resposta completa, dissenyada específicament, per adaptar-se, totalment, a les necessitats de cada model de negoci"”
La totalitat de les àrees que integren una empresa necessiten gaudir, de la manera adequada, d'una comunicació que els permeti gestionar cadascuna de les decisions que s'han de prendre diàriament, d'una manera global i eficient sense que les unes afectin les altres: analitzant, gestionant i dirigint cada àrea de la nostra empresa.
Gràcies a aquesta comunió gestada pel programari de gestió, amb la capacitat d'adaptar-se a les necessitats específiques que cada empresa pugui requerir, sense importar l'estructura o l'activitat a què es dediqui; gaudireu d'una visió de 360º de la vostra organització que us ajudarà, en tot moment, a portar el maneig de les diferents dimensions amb eficiència, de manera global que permeti aquesta millora en productivitat i l'augment de la competitivitat que certifica la implementació d'un programari d'aquestes característiques.

Funcions d'A3ERP a cada àrea de l'empresa
Àrea Contable Financera
- Compatibilitat financera, pressupostària i analítica a temps real.
- Gestió de comptes anuals automatitzada amb presentació telemàtica i consolidació per a les empreses del mateix grup.
- Gestió dactius, IVA/IGIC i models oficials dHisenda.
- Gestió de cartera per al control de la tresoreria: cobraments, pagaments, devolucions, provisions, risc, conciliació bancària, confirming i remeses.
Àrea de Direcció
- Estadístiques ABC.
- Analysis Services de Microsoft. Mineria de dades i generador de processos analítics per a la creació de models predictius i identificació de problemes crítics.
- Intel·ligència de negoci. Galledes multidimensionals i informes per a l'anàlisi de dades des de diferents vectors.
- Enllaç dinàmic amb Excel. Obté el resultat a temps real i genera l'informe corresponent.
Àrea de Compres-Comercial-Vendes
- Gestió del circuit de vendes i seguiment de pressupostos i comandes de compra.
- Gestió i segmentació dels clients/proveïdors.
- Generació automàtica de comandes de compra, en funció de reserves i estoc mínim, òptim i màxim.
- Polítiques de preus, tarifes i descomptes, així com de comissions.
Àrea Laboral
- Gestió de nòmines, pagues extres, assegurances socials i IRPF.
- Costos de personal.
- Portal de l'empleat.
- Gestió de nòmines CLOUD.
Àrea Logística
- Gestió de múltiples magatzems i magatzems caòtics, amb informació d'estoc i inventari real, disponible, reservat i dipòsit.
- Càlcul de l'estoc mínim i màxim i de la rotació, controlant les reserves existents i analitzant el temps de reposició.
- Gestió darticles per talles i colors.
- Valoració de l'estoc segons criteris FIFO, LIFO o el preu mitjà ponderat.
Àrea Direcció
- Estadístiques ABC.
- Analysis Services de Microsoft. Mineria de dades i generador de processos analítics per a la creació de models predictius i identificació de problemes crítics.
- Intel·ligència de negoci. Galledes multidimensionals i informes per a anàlisi de dades des de diferents vectors.
- Enllaç dinàmic amb Excel. Obté el resultat en temps real i genera l'informe corresponent.

