Les nostres notícies
A partir del 15 de febrer Google activarà el vostre bloquejador d'anuncis

Google Chrome frenarà la publicitat que sigui agressiva, tant a l'ordinador com al mòbil. Es tracta d'un bloquejador d'anuncis del vostre navegador, que bloquejarà aquella publicitat que consideri inacceptable, que no compleixi les normes de comportament.
Google bloquejarà aquells anuncis que, de forma automàtica, reprodueixin vídeo i so o la publicitat amb compte enrere que s'excedeixi de la seva durada, així com finestres de pop-up o anuncis prestitial, aquells que cobreixen pràcticament tota la pantalla encara que es desplacen.
Encara que Google genera la major part d'ingressos de la publicitat i no vol bloquejar publicitat, vol acabar amb aquella que perjudiqui l'experiència de l'usuari, l'incomodi o el violent.
Seguint els criteris de “The Coalition for Better Ads”, una associació nord-americana anomenada “Coalició per a millors anuncis”, Google vol aconseguir que l'usuari pugui navegar per internet sense trobar publicitat agressiva, només aquella que compleixi les normes de comportament.
Segons explica el mitjà de comunicació Venture Beat, lactivació daquest blocador intern per al navegador de Google, es durà a terme de forma remota, sense necessitat d'estar vinculada a una actualització específica del navegador i anirà arribant de manera gradual als usuaris.
Aquesta mesura serà efectiva a partir del 15 de febrer
Les empreses s'han d'adaptar a aquest tipus de directrius establertes per Google, en un termini de 30 dies, si volen que no desaparegui tota la publicitat d'un dia per l'altre. Aquest blocador s'estrenarà el 15 de febrer i es presenta com una mesura revolucionària i molt beneficiosa i valorada pels usuaris, que es veuen atrapats en una navegació atacada per anuncis constants.
El problema de la publicitat intrusiva és que a més de fer malbé l'experiència de l'usuari, també ralenteix moltíssim la navegació web.
Amb aquesta mesura, Google vol evitar l'aparició de tots aquells anuncis que no compleixin els requisits sol·licitats, eliminant aquells llocs web que mantinguin un estatus fallits durant més de 30 dies.
Google ha treballat amb els editors per estar totalment segur que compleixin aquests nous estàndards, abans de posar en funcionament aquest bloquejador de publicitat agressiva.
La companyia espera que, creant el seu propi bloqueig d'anuncis al navegador, pugui millorar l'experiència de l'usuari, evitant l'angoixa i la intrusió que patien amb aquest tipus d'anuncis intrusius que apareixen sense preguntar i triguen a anar-se'n. Aquesta mesura permet que lusuari no hagi de recórrer a bloquejadors danuncis de tercers, sinó que el seu mateix navegador socuparà de fer aquesta tasca.

