Les nostres notícies
5 eines per al servei d'atenció al client

L'atenció al client és una de les maneres més eficaces de millorar i diferenciar-se de la competència. L'experiència del client en aquest servei ha de ser positiva i és clau perquè l'usuari torni a confiar en aquesta empresa.
Hi ha diverses eines per al servei d'atenció al client i avui n'expliquem cinc, que es basen en l'autoservei; ja que el client pot resoldre els dubtes i preguntes per si mateix.
Chatbot; redueix els costos de suport al client i en millora l'experiència, perquè gestiona preguntes freqüents abans de contactar amb un agent real. Es basa en tecnologia de Processament de Llenguatge Natural i els usuaris obtenen informació dagents amb aparença real.
Xat Híbrid; Quan el client no queda satisfet amb la resposta que li dóna lagent virtual, prefereix parlar amb un agent real, un agent humà. El xat híbrid pot ser una bona idea, perquè permet als clients parlar amb un agent real o virtual i canviar d'un a l'altre. Tota la informació que recopila l'agent virtual la transmet a l'agent real, de manera que no necessita repetir de nou tots els passos amb el client.
FAQs Dinàmiques; Permeten preguntar de manera natural, oferint respostes rellevants i adaptades a les peticions del client gràcies a la tecnologia de Processament del Llenguatge Natural.
Estadístiques; Amb les tècniques d'autoservei s'augmenten els ingressos i impulsa la imatge de marca. Gràcies a una implementació natural del llenguatge a les eines d'autoservei es pot millorar el servei d'atenció al client, seguint l'efectivitat dels continguts i descobrint quins són els continguts que l'usuari no troba.
Respostes Instantànies; Mitjançant la cerca semàntica, el sistema de respostes instantànies pot analitzar l'imput de l'usuari i guiar-lo cap a la informació que esteu cercant. La tecnologia de respostes instantànies suggereix continguts, des del moment que l'usuari comença a escriure un dubte al servei d'atenció al client.

