Informa't sense compromís 938 606 220

Mobilitat per a magatzem

El programari de gestió comercial per a dispositius mòbils

Contactem amb tu?

El millor programari de gestió comercial per potenciar les vendes

100% integrat amb:

Millor gestió administrativa

Genera ofertes, comandes, albarans, factures, gestiona cobraments i consulta estocs des de qualsevol lloc. a3ERP sales mobility treballa online/offline.

Eines per a la venda

Mostra els teus productes amb vídeos, PDF, imatges, catàlegs, etc. Agilitza la venda: accedeix a l'històric del client i crea propostes de comanda

Control total de la teva agenda

Organitza la teva agenda de la manera més intel·ligent. Planifica les rutes, estableix avisos i alarmes, gestiona el seguiment de visites i incidències, etc.

a3ERP Sales Mobility t'ofereix més beneficis

El teu equip comercial podrà realitzar tasques quotidianes més àgilment obtenint una productivitat més gran. Disposa de ferramentes que faciliten el tancament de vendes i la planificació i optimització de l'agenda.

A nivell empresarial, proporciona un estalvi de costos optimitzant processos administratius i ens dóna una visió estratègica per a la presa de decisions. La instal·lació és molt fàcil i s'adapta a les necessitats de l'empresa.

Tot el procés sota control

Controla les expedicions durant tot el procés: embalatge i preparat, etiquetatge, verificació de mercaderies i emissió de la documentació necessària per a la sortida.

És vital per controlar eficaçment el teu estoc. Amb el nostre e-Pack disposaràs de EAN128 i Datamatrix per a la classificació dels articles del teu negoci.

a3ERP sals mobility és la millor solució comercial per a dispositius mòbils

a3ERP Surt Mobility
més a fons

a3ERP et permet afegir a tots els usuaris que necessitis

a3ERP és un programa de gestió ERP multiusuari que, a més, et permet convidar el teu assessor sense cap cost. Oblideu-vos d'enviar papers i excels, gràcies a l'accés directe al programa s'agilitza la vostra comunicació.

a3ERP Surt Mobility

Mobilitat per a magatzem

Sabem que per a una empresa és molt important que no romangui un producte emmagatzemat, ja que com més temps estigui més valor perd el producte. També, emmagatzemar els productes pot provocar, a banda de la clara disminució de valor, canvis de la demanda, trencaments, pèrdues o robatoris.

Per evitar aquests problemes, oferim la gestió intel·ligent de magatzems E-Pack. És una eina que millorarà la mobilitat per a magatzems, i permetrà guanyar eficiència, optimitzar espais i millorar-ne el rendiment.

Les principals funcionalitats que ofereix el sistema de gestió de magatzems E-Pack es basen en dues aplicacions: una per a PC, integrada amb el programari de gestió a3ERP per a la gestió i planificació del magatzem, i una altra aplicació destinada a telèfons mòbils per facilitar-ne la mobilitat per a magatzems. Aquesta última us permetrà realitzar els treballs planificats des del mateix espai, millorant així, l'optimització de l'espai físic. A més, manté l'inventari de magatzem actualitzat en tot moment, aconseguint més eficiència en tots els processos. Ens enfocarem més a la part d'aplicació destinada a terminal mòbil, ja que és la part que millora la mobilitat dels magatzems.

Els codis de barra són un aspecte clau per controlar l'estoc dels magatzems, ja que amb E-Pack disposaràs de EAN128 i Damatrix per classificar tots els articles.

D'una banda ofereix l'eina Picking, permet augmentar l'eficiència i efectivitat la preparació de comandes. Organitza els preparadors en funció del tipus d'extracció que cal i envia ordres immediates després de la finalització de comanda de preparació en curs. El sistema de funcionament a temps real permet actualitzar automàticament la informació i la disponibilitat de l'estoc en temps real.

Així mateix, redueix els temps d'espera a la reposició enviant les ordres al terminal mòbil de l'operari, de manera que aquest no necessita desplaçar-se i tots els recorreguts que faci són productius. Igual que augmenta la productivitat dels operaris en optimitzar els recorreguts i desplaçaments, també redueix els errors en la preparació i minimitza els recorreguts per a reposició de producte, optimitzant els desplaçaments a la mobilitat per a magatzems.

D'altra banda, Cross docking, és un altre mitjà d'optimització de mobilitat per a magatzem, permet reduir la duplicació de moviments a l'hora de preparar comandes o ordres de transferència al magatzem. Permet registrar la informació de la mercaderia que ha arribat d'un o més camions i s'ha carregat en altres camions amb altres rutes diferents. L'operari gestiona, alhora, l'entrada i la sortida de la mercaderia cap a la destinació. De la mateixa manera que s'encarrega de reduir els temps de trànsit de la mercaderia al magatzem i controlar el procés de cross-docking, identificant la relació de faltants, respecte al registre de mercaderies que transportava el camió al sistema informàtic.

Prova ara a3ERP Sales Mobility sense compromís!

Contacta'ns i descobreix com pot impulsar l'eficiència i la competitivitat del teu negoci.
Demana una demo!