Informa't sense compromís 938 606 220

Programari d'Empresa

El programari de gestió comercial per a dispositius mòbils

Contactem amb tu?

El millor programari de gestió comercial per potenciar les vendes

100% integrat amb:

Millor gestió administrativa

Genera ofertes, comandes, albarans, factures, gestiona cobraments i consulta estocs des de qualsevol lloc. a3ERP sales mobility treballa online/offline.

Eines per a la venda

Mostra els teus productes amb vídeos, PDF, imatges, catàlegs, etc. Agilitza la venda: accedeix a l'històric del client i crea propostes de comanda

Control total de la teva agenda

Organitza la teva agenda de la manera més intel·ligent. Planifica les rutes, estableix avisos i alarmes, gestiona el seguiment de visites i incidències, etc.

a3ERP Sales Mobility t'ofereix més beneficis

El teu equip comercial podrà realitzar tasques quotidianes més àgilment obtenint una productivitat més gran. Disposa de ferramentes que faciliten el tancament de vendes i la planificació i optimització de l'agenda.

A nivell empresarial, proporciona un estalvi de costos optimitzant processos administratius i ens dóna una visió estratègica per a la presa de decisions. La instal·lació és molt fàcil i s'adapta a les necessitats de l'empresa.

Tot el procés sota control

Controla les expedicions durant tot el procés: embalatge i preparat, etiquetatge, verificació de mercaderies i emissió de la documentació necessària per a la sortida.

És vital per controlar eficaçment el teu estoc. Amb el nostre e-Pack disposaràs de EAN128 i Datamatrix per a la classificació dels articles del teu negoci.

a3ERP sals mobility és la millor solució comercial per a dispositius mòbils

a3ERP Surt Mobility
més a fons

a3ERP et permet afegir a tots els usuaris que necessitis

a3ERP és un programa de gestió ERP multiusuari que, a més, et permet convidar el teu assessor sense cap cost. Oblideu-vos d'enviar papers i excels, gràcies a l'accés directe al programa s'agilitza la vostra comunicació.

a3ERP Surt Mobility

Programari d'Empresa

Tota empresa ha de fer el possible per optimitzar al màxim els seus recursos i obtenir els millors resultats. programari E-Pack d'a3ERP és la millor solució si tenim en compte tots els avantatges i beneficis que ofereix per a la empresa.

Aquest programari permet a la empresa treure el màxim partit a totes les operacions i guanyar eficiència. Com a avantatges, aquest sistema funciona mitjançant terminals mòbils de radiofreqüència sota una infraestructura de xarxa wifi i amb impressores d'etiquetes de codi de barres. Això fa que la seva utilització sigui molt més senzilla i intuïtiva que qualsevol altre programari per empreses.

D'altra banda, aquest programa ofereix grans ajudes quant a la gestió de la mercaderia, ja que assegura la empresa l'optimització de l'espai físic, els recorreguts a recepció i expedició i el manté l'inventari del magatzem totalment actualitzat de forma automàtica. D'aquesta manera, gràcies a aquest programari, la empresa podrà saber a temps real on es troba cadascun dels seus productes o mercaderies.

Sigui quina sigui la manera com la empresa classifica la seva mercaderia (lots, talles, colors, caducitat, miner de sèrie i multiubicació) programari de gestió us proporciona un control total de tots i cadascun dels seus articles. Afirmant així, que aquest programa s'adapta perfectament a tots els sectors i tipus de empresa optimitzant-ne al màxim els recursos.

Tenint en compte que el programari porta de forma automàtica la gestió i organització del magatzem de la empresa, és important saber que els errors es redueixen considerablement fins a arribar a ser gairebé inexistents. Aquest programari controla l'estoc, la ubicació, la distribució i el proveïment de la mercaderia.

Per descomptat, a més de millorar l'organització de la mercaderia, aquest programari de empresa també ajuda que els operaris i treballadors siguin més eficients i la empresa pugui fer lliuraments molt més ràpid que la competència. Aquest és un gran avantatge, ja que els clients valoren tant la mercaderia com el servei de distribució i rapidesa que tingui la empresa i així es pot diferenciar fàcilment de la competència.

No només millorarà el funcionament del magatzem de la empresa, sinó que gràcies a aquest programari, tota la empresa podrà tenir una millor visió de quines són les vendes, els clients, quin tipus i temps de distribució té empresa, entre molts altres factors. Conèixer totes aquestes dades de manera automàtica farà que la empresa s'optimitzi a tots els departaments.

També és important saber que aquest programari s'utilitza mitjançant dues aplicacions, una és un PC que integra el programari de gestió i planificació del magatzem i l'altra és un telèfon mòbil per fer treballs planificats des del mateix espai físic.

Prova ara a3ERP Sales Mobility sense compromís!

Contacta'ns i descobreix com pot impulsar l'eficiència i la competitivitat del teu negoci.
Demana una demo!