Informa't sense compromís 938 606 220

Programari de vendes

El programari de gestió comercial per a dispositius mòbils

Contactem amb tu?

El millor programari de gestió comercial per potenciar les vendes

100% integrat amb:

Millor gestió administrativa

Genera ofertes, comandes, albarans, factures, gestiona cobraments i consulta estocs des de qualsevol lloc. a3ERP sales mobility treballa online/offline.

Eines per a la venda

Mostra els teus productes amb vídeos, PDF, imatges, catàlegs, etc. Agilitza la venda: accedeix a l'històric del client i crea propostes de comanda

Control total de la teva agenda

Organitza la teva agenda de la manera més intel·ligent. Planifica les rutes, estableix avisos i alarmes, gestiona el seguiment de visites i incidències, etc.

a3ERP Sales Mobility t'ofereix més beneficis

El teu equip comercial podrà realitzar tasques quotidianes més àgilment obtenint una productivitat més gran. Disposa de ferramentes que faciliten el tancament de vendes i la planificació i optimització de l'agenda.

A nivell empresarial, proporciona un estalvi de costos optimitzant processos administratius i ens dóna una visió estratègica per a la presa de decisions. La instal·lació és molt fàcil i s'adapta a les necessitats de l'empresa.

Tot el procés sota control

Controla les expedicions durant tot el procés: embalatge i preparat, etiquetatge, verificació de mercaderies i emissió de la documentació necessària per a la sortida.

És vital per controlar eficaçment el teu estoc. Amb el nostre e-Pack disposaràs de EAN128 i Datamatrix per a la classificació dels articles del teu negoci.

a3ERP sals mobility és la millor solució comercial per a dispositius mòbils

a3ERP Surt Mobility
més a fons

a3ERP et permet afegir a tots els usuaris que necessitis

a3ERP és un programa de gestió ERP multiusuari que, a més, et permet convidar el teu assessor sense cap cost. Oblideu-vos d'enviar papers i excels, gràcies a l'accés directe al programa s'agilitza la vostra comunicació.

a3ERP Surt Mobility

Programari de vendes

Actualment n'hi ha molts programaris de vendes al mercat, és per això que cada empresa ha de conèixer quines són les seves necessitats i buscar el programari que més s'hi adapti, ajudant així a crear una millor gestió de tota l'empresa, i més concretament del magatzem i departament de vendes.

L'E-Pack és un programari de gestió de magatzem que és perfecte per optimitzar totes les operacions que s'han de realitzar al magatzem per guanyar eficiència, i així optimitzar l'espai i millorar el rendiment dels treballadors. Gràcies a aquest programari de vendes l'empresa pot portar un control molt més exhaustiu dels productes que entren i surten, dels temps i de la feina de cada operari.

A més, aquest programari de vendes es manté actualitzat en tot moment de forma automàtica, per la qual cosa l'empresa pot portar un control molt més exhaustiu de tota la mercaderia, tant la recepció com la expedició o el temps o lloc que ocupa al magatzem. Això crea un lloc de treball totalment optimitzat i sense cap detall deixat a l'atzar.

Perquè la gestió del magatzem i inventari sigui l'esperada, cada empresa pot aplicar el criteri de valoració que més li convingui (mitjana ponderada, PEPS UEPS, identificació específica o mètode retail) i es farà automàticament a partir d'aquest programari de vendes.

Gràcies als avantatges que ofereix aquest programari de vendes, la possibilitat de cometre un error es redueix considerablement, ja que aquest programari ho manté tot completament organitzat i té un excel·lent control de la mercaderia, tant la ubicació com el control d'estoc, distribució i proveïment.

Els temps de distribució i emmagatzematge de mercaderies canvien, ja que aquest programari de vendes ajuda que els operaris i el sistema siguin molt més eficients. D'aquesta manera, els processos de lliurament s'acceleren i la satisfacció del client augmenta diferenciant aquesta empresa dels seus competidors.

Per a qualsevol empresa, mantenir la mercaderia sota control en tot moment és la manera dassegurar la satisfacció del client. D'aquesta manera, amb aquest programari de vendes l'empresa pot controlar tot el cicle de la mercaderia: embalatge, etiquetatge, verificació de la mercaderia i emissió de documents de sortida.

El sistema de gestió de magatzems E-Pack ofereix una infinitat de prestacions que es basen en dues aplicacions, una per al PC amb el programari de gestió a3ERP i una altra de terminal mòbil per fer els treballs planificats des del mateix espai físic. Aquestes dues aplicacions suposen un gran avantatge quant a la seva usabilitat programari de vendes, a més de poder controlar a temps real i des de qualsevol lloc totes les accions que es duen a terme a través del sistema.

Prova ara a3ERP Sales Mobility sense compromís!

Contacta'ns i descobreix com pot impulsar l'eficiència i la competitivitat del teu negoci.
Demana una demo!