Informa't sense compromís 938 606 220

ERP Empresa

El programari de gestió comercial per a dispositius mòbils

Contactem amb tu?

El millor programari de gestió comercial per potenciar les vendes

100% integrat amb:

Millor gestió administrativa

Genera ofertes, comandes, albarans, factures, gestiona cobraments i consulta estocs des de qualsevol lloc. a3ERP sales mobility treballa online/offline.

Eines per a la venda

Mostra els teus productes amb vídeos, PDF, imatges, catàlegs, etc. Agilitza la venda: accedeix a l'històric del client i crea propostes de comanda

Control total de la teva agenda

Organitza la teva agenda de la manera més intel·ligent. Planifica les rutes, estableix avisos i alarmes, gestiona el seguiment de visites i incidències, etc.

a3ERP Sales Mobility t'ofereix més beneficis

El teu equip comercial podrà realitzar tasques quotidianes més àgilment obtenint una productivitat més gran. Disposa de ferramentes que faciliten el tancament de vendes i la planificació i optimització de l'agenda.

A nivell empresarial, proporciona un estalvi de costos optimitzant processos administratius i ens dóna una visió estratègica per a la presa de decisions. La instal·lació és molt fàcil i s'adapta a les necessitats de l'empresa.

Tot el procés sota control

Controla les expedicions durant tot el procés: embalatge i preparat, etiquetatge, verificació de mercaderies i emissió de la documentació necessària per a la sortida.

És vital per controlar eficaçment el teu estoc. Amb el nostre e-Pack disposaràs de EAN128 i Datamatrix per a la classificació dels articles del teu negoci.

a3ERP sals mobility és la millor solució comercial per a dispositius mòbils

a3ERP Surt Mobility
més a fons

a3ERP et permet afegir a tots els usuaris que necessitis

a3ERP és un programa de gestió ERP multiusuari que, a més, et permet convidar el teu assessor sense cap cost. Oblideu-vos d'enviar papers i excels, gràcies a l'accés directe al programa s'agilitza la vostra comunicació.

a3ERP Surt Mobility

ERP Empresa

L'objectiu principal de totes les empreses és aconseguir a tots i cadascun dels departaments la màxima rapidesa i eficàcia, entre aquests, el magatzem és un dels més difícils de controlar, ja que constantment entra i surt mercaderia, per això, el programari ERP per a la gestió del magatzem és la millor solució. Aquest programa organitza les operacions necessàries dins del magatzem per optimitzar els espais i millorar el rendiment dels operaris.

El sistema ERP controla la mercaderia a tota hora, optimitza l'espai físic del magatzem, millora els temps d'expedició i recepció de mercaderies i manté l'inventari sempre actualitzat. El gran avantatge daquest sistema és que en tot moment la empresa pot accedir-hi i visualitzar on és la mercaderia, on es dirigeix o d'on ve, a temps real dins del magatzem.

D'aquesta manera, tant el control de la mercaderia com l'organització i la gestió del magatzem s'han automàticament a partir del sistema ERP. Això suposa un gran avantatge per a la empresa, ja que a més de reduir temps, també es redueix considerablement la probabilitat de cometre errors en els processos de distribució i recepció de mercaderies. Aquest sistema controla la ubicació, el control d'estoc, la distribució i el proveïment de totes les mercaderies de la empresa al magatzem.

Aquest sistema ERP pot ser utilitzat per qualsevol tipus de empresa, daquesta manera, el programari de gestió proporciona una total traçabilitat dels articles independentment de si es treballa en lots, talles, colors, caducitat, números de sèrie o multi ubicació. Aquests articles s'introdueixen al sistema d'una manera fàcil i senzilla i el sistema s'encarrega de controlar-ne la distribució correcta.

L'inventari del magatzem es realitza automàticament pel sistema ERP, aplicant el criteri establert per la empresa, que pot ser: mitjana ponderada, PEPS, UEPS, identificació específica o mètode retail. La empresa només heu d'escollir el criteri que més s'adapti a les vostres necessitats i el sistema ERP sencarregarà de la resta de lorganització.

Gràcies al sistema que utilitza ERP per gestionar el magatzem de la empresa, els operaris i treballadors no perdran temps en tasques o desplaçaments innecessaris, i d'aquesta manera, els temps de lliurament als clients millorarà, generant així, una infinitat de clients satisfets amb la distribució de la mercaderia de la empresa.

Amb el codi de barres de la mercaderia o articles i el sistema ERP, la empresa pot tenir un control total a temps real de l'estoc del magatzem. Aquest sistema disposa de EAN128 i Datamatrix per classificar la mercaderia. Aquesta funció és indispensable perquè la empresa pugui controlar la mercaderia en tot moment.

Prova ara a3ERP Sales Mobility sense compromís!

Contacta'ns i descobreix com pot impulsar l'eficiència i la competitivitat del teu negoci.
Demana una demo!