Sogo

NECESSITATS
El que tenia molt clar Sogo és que volien gestionar totes les àrees de l'empresa des d'un únic programari de gestió. Per això buscava una potent eina financera per poder gestionar la cartera de cobraments/pagaments, la comptabilitat fiscal i analítica.
“Per nosaltres era imprescindible la integració amb EDI.”
Havia arribat el moment de poder controlar i organitzar el SAT per veure els reportis dels treballadors de taller, hores i rendibilitat.
SOLUCIÓ
Apen ens va implantar un a3ERP Plus Integral i el Mòdul de Servei Tècnic APEN, de manera que podem:
Consulteu ràpidament l'estoc de tots els magatzems i l'històric d'anys des d'una sola pantalla sense canviar d'any.
Integrar l´a3ERP amb EDI per als nostres grans clients.
Analitzar costos i marges de les reparacions i entrada dhores realitzades per operari. Tot de manera àgil i ràpida a través del calendari.
Tenir completament integrat la gestió i la comptabilitat.
BENEFICIS
Estalviem molt de temps a causa de l'automatització de comandes, albarans i factures mitjançant EDI.
“"Tenim la possibilitat d'ampliar amb més mòduls el programari actual, cosa que és fonamental per a nosaltres."”
A3ERP ens permet extreure molt més ràpid la informació necessària per a la presa de decisions de la nostra empresa.
“"Amb el mòdul SAT d'APEN hem optimitzant al màxim els nostres recursos incrementant la rendibilitat de taller."”
Hem optimitzat la feina diària i hem millorat molt la traçabilitat entre documents tant de compra com de venda.

