Teatre de Granollers

NECESSITATS
La necessitat del teatre de Granollers era poder externalitzar la seva informàtica sense riscos i amb personal qualificat per poder atendre totes les necessitats.
“El treball de cada dia és diferent i ens hem d'adaptar si el programa ho requereix.”
Un altre punt bàsic era cobrir les obres.
“Durant la setmana ens cal un manteniment estàndard, però el cap de setmana necessitem un suport extra”.
Tot està informatitzat, wifis, venda d'entrades, validació d'entrades… i el teatre no es pot quedar sense servei en un moment com aquest.
SOLUCIÓ
Apen ens va presentar una proposta senzilla però efectiva i adaptada a les nostres possibilitats.
“La solució presentada per Apen encaixava amb el nostre pressupost i ens sentim còmodes.”
Tenim assignat un tècnic cada dues setmanes, que sempre és el mateix i coneix la casa a la perfecció… és com si fos un més de la plantilla.
També disposem d´un suport remot per a la resta dels dies amb un temps de resposta de 4 hores per a urgències. Si la incidència es produeix durant el cap de setmana, el temps de resposta és de 1 hora, això és molt important per a nosaltres.
BENEFICIS
Els beneficis són molts, ja que des d'Apen ho controlen tot a nivell de llicenciament, equips, comunicacions, etc… estem molt tranquils.
“Un altre benefici és que són propers i amb recursos de personal tècnic per quan hi ha un problema.”

