Kit Digital
Gestió de clients
+ IA

Solució per gestionar i millorar les relacions comercials amb els clients implantant el CRM d'Odoo dotats d'intel·ligència artificial amb l'objectiu principal de millorar la digitalització i la gestió de l'empresa.

Solució gestió de clients CRM ODOO integrat amb IA

  • Aquesta solució inclou la consultoria, llicències, instal·lació, parametrització, formació, suport i manteniment de:
    • Gestió de clients: seràs capaç d'emmagatzemar i consultar les dades de cadascun dels teus clients, des de la seva alta com a oportunitat de negoci, i simular la compra de productes o la contractació de serveis.
    • Gestió de Clients potencials (Leads): podràs donar d'alta nous Leads manualment o mitjançant una importació per fitxer. Les dades associades als Leads et permetran la gestió comercial amb l'objectiu de convertir-les en clients. Addicionalment podreu parametritzar regles de negoci per a l'assignació de Leads segons diferents criteris.
  • Gestió d'oportunitats: tindreu la possibilitat de gestionar totes les oportunitats de negoci que comportin l'enviament al client potencial o Lead d'ofertes i pressupostos. A més, podràs comprovar l'estat de cada oportunitat (en anàlisi, oferta presentada, negociació, guanyades, cancel·lades, etc.).
  • Accions o tasques comercials: l'eina implantada per l'Agent Digitalitzador de la vostra elecció us permetrà crear accions i tasques comercials, tant de forma manual com automàtica.
  • Reporting, planificació i seguiment comercial: podràs fer seguiment mitjançant indicadors (KPI's), llistat d'oportunitats i altres, amb diferents nivells d'agregació d'informació en funció de les teves necessitats. Podràs també generar informes per al seguiment i monitorització de la teva activitat comercial, contemplant ràtios d'eficiència, estat de fases, pipeline i altres atributs mesurables (com a productes, cotitzacions, etc.), i segons els canals, perfils, rols i/o fases comercials. Aquests informes podran mostrar, almenys, dades mensuals, acumulades i/o comparatives entre diferents exercicis comercials.

Especificacions component IA associat

  • Lead Scoring predictiu: l'eina haurà de fer ús de la intel·ligència artificial per a l'avaluació històrica de les dades de vendes i el comportament dels clients per predir i destacar les oportunitats més prometedores.
  • Automatització de reunions i tasques: l'eina haurà d'automatitzar el procés de programació de cites amb clients i facilitar la coordinació entre els equips interns i aquests.
  • Automatització de journeys de venda: la intel·ligència artificial haurà d'automatitzar tasques com la gestió de tasques i oportunitats comercials; classificació de correus electrònics i resposta automàtica; actualització de registres i assignació de tasques a la xarxa comercial.
  • Integració amb la plataforma de Gestió de Clients: disponibilitat d'APIs o Web Services per a la consolidació de la informació i les dades.
  • Dades, privadesa i seguretat: es respecten els compromisos existents, inclosos RGPD i els límits de dades estipulats a la CE.
  • Els proveïdors garantiran que els sistemes d'IA destinats a interactuar directament amb persones físiques es dissenyin de manera que aquestes persones sàpiguen que estan interactuant amb un sistema d'IA.
  • Tots els proveïdors han de proporcionar documentació tècnica, instruccions dús i complir amb la Directiva de Drets dAutor.
  • Capacitació en fonaments d'IA generativa en l'àmbit de gestió de clients: capacitacions per preparar els empleats al voltant de les funcionalitats descrites a dalt, que comptaran amb:
    • Fonaments bàsics: aproximació a la normativa vigent i riscs ètics i de seguretat derivats.
    • Capacitacions específiques en: gestió predictiva de clients actuals, potencials (leads) i oportunitats, automatització de reunions, tasques journeys de venda (classificació de correus electrònics, resposta automàtica, actualització de registres i assignació de tasques a la xarxa comercial), chatbots (FAQs), gestió documental intel·ligent.
    • Durada: les capacitacions tindran una durada total de 20 hores al llarg de dos mesos per cadascun dels usuaris definits per segment.
    • Instructor humà: tant en modalitat presencial com en línia, les capacitacions les impartirà un instructor humà a disposició dels usuaris. Diploma de finalització: s'atorgarà un certificat de capacitats adquirides a IA en l'àmbit de la gestió de clients en concloure la formació.
    • Diploma de finalització: s'atorgarà un certificat de capacitats adquirides a IA en l'àmbit de la gestió de clients en concloure la formació.

Preu

Inclou
10 usuaris
Inclou
15 usuaris

Import màxim dels ajuts a la categoria de gestió de clients + IA

0 < 3 empleats
250€/usuari (fins a 2 usuaris)
3 < 9 empleats
250€/usuari (fins a 9 usuaris)
10 < 50 empleats
250€/usuari (fins a 48 usuaris)
50 < 100 empleats
250€/usuari (fins a 99 usuaris)
100 < 250 empleats
250€/usuari (fins a 116 usuaris) 

Consulta els requisits de les empreses beneficiàries per accedir als bons

  • Per a segments I, II i III ha de ser una petita empresa, microempresa o autònom de conformitat amb les definicions de l'Annex I del Reglament (UE) núm. 651/2014 (empresa que ocupi menys de 50 persones i amb un volum de negocis anual o amb un balanç general anual que no superi els 10 milions d'euros)
  • No estar en situació dempresa en crisi.
  • Estar al corrent de les obligacions tributàries i amb la Seguretat social.
  • No incórrer en cap de les prohibicions previstes a la Llei General de Subvencions.
  • Estar en situació d'alta al cens de l'Agència Estatal d'Administració Tributària.
  • No estar subjecte a cap ordre de recuperació pendent després duna decisió prèvia de la Comissió Europea.
  • No superar el límit dajuts de minimos.
  • Complir els límits financers i efectius que defineixen les diferents convocatòries.
  • Estar registrat a Accelera Pime i disposar de l'avaluació de Madurez Digital d'acord amb el Test de Diagnòstic Digital disponible a la plataforma Accelera Pime. (https://acelerapyme.gob.es/kit-digital // Autodiagnòstic)

Contacta amb nosaltres per saber més sobre les ajudes del programa Kit Digital!

Truca'ns al 938 606 220 o
omple el formulari de contacte