Kit Digital
Ciberseguretat gestionada
Solucions completes que proporcionen un servei que combina EDR (Endpoint Detection and Response) i MDR (Managed Detection and Response) per detectar incidents de ciberseguretat en temps real i abordar-los de la manera més ràpida i eficaç possible.

Solució de ciberseguretat gestionada amb EDR i MDR
- Instal·lació i configuració inicial: de les eines de seguretat perquè puguis detectar, interrompre i donar una resposta ràpida a les amenaces.
- Detecció i resposta als endpoints: servidors, PCs, portàtils, telèfons mòbils… La solució implantada ha de ser capaç de detectar i donar resposta en aquests punts, podent subministrar-se la protecció EDR juntament amb la resta dels components de la solució implantada o podent integrar-se amb solucions EDR ja existents en els endpoints.
- Fonts a monitoritzar: La solució implantada haurà de protegir davant les amenaces que afectin diverses fonts de l'empresa com ara endpoints o solucions Cloud.
- Alertes davant amenaces: Aquest servei alertarà els contactes de la teva empresa immediatament després d'haver detectat possibles amenaces.
- Disponibilitat d´un equip d´experts: que s´encarregarà de respondre tots els dubtes que puguin sorgir relacionats amb el servei. També realitzarà una anàlisi i seguiment continu de les alertes generades.
- Monitorització 24x7x365: El servei estarà operatiu les 24 hores del dia, 7 dies per setmana, els 365 dies de l'any.
- Cerca, contenció i resposta davant d'amenaces: el servei farà una cerca activa de possibles amenaces, evitant, interrompent i responent als possibles atacs. Això impedirà que s'estengui a altres parts de la xarxa de la vostra empresa.
- Informes mensuals de seguiment: es generaran informes sobre els incidents detectats i les causes arrel així com de la situació de l'empresa en matèria de seguretat.
- Assistència directa: en cas d'accident de seguretat, tindreu accés a una línia telefònica de contacte directe amb l'equip de servei per aclarir totes les qüestions que sorgeixin arran d'un atac.
Preu

Import màxim dels ajuts a la categoria de ciberseguretat
50 < 100 empleats
200€/dispositiu (fins a 99 dispositius)
200€/dispositiu (fins a 99 dispositius)
100 < 250 empleats
100€/dispositiu (fins a 145 dispositius)
100€/dispositiu (fins a 145 dispositius)
Consulta els requisits de les empreses beneficiàries per accedir als bons
- Per a segments I, II i III ha de ser una petita empresa, microempresa o autònom de conformitat amb les definicions de l'Annex I del Reglament (UE) núm. 651/2014 (empresa que ocupi menys de 50 persones i amb un volum de negocis anual o amb un balanç general anual que no superi els 10 milions d'euros)
- No estar en situació dempresa en crisi.
- Estar al corrent de les obligacions tributàries i amb la Seguretat social.
- No incórrer en cap de les prohibicions previstes a la Llei General de Subvencions.
- Estar en situació d'alta al cens de l'Agència Estatal d'Administració Tributària.
- No estar subjecte a cap ordre de recuperació pendent després duna decisió prèvia de la Comissió Europea.
- No superar el límit dajuts de minimos.
- Complir els límits financers i efectius que defineixen les diferents convocatòries.
- Estar registrat a Accelera Pime i disposar de l'avaluació de Madurez Digital d'acord amb el Test de Diagnòstic Digital disponible a la plataforma Accelera Pime. (https://acelerapyme.gob.es/kit-digital // Autodiagnòstic)



