Digitalització notes de despeses i factures
Klikticket
L'eina ideal per gestionar despeses, viatges i factures en una sola app i amb un sol “klik“.

Programari per digitalitzar notes de despesa
i factures homologat per Agència Tributària
100% integrat amb:


Molt senzill
Facilita la gestió i mobilitat del personal comercial i tècnic, aconseguint eficàcia i fluïdesa al departament de administració.

Més ràpid
Registra tiquets i factures a l'instant mitjançant una foto, comptabilitzant-los en temps real i permetent identificar les despeses més freqüents.

Millora processos
Es integra al 100% amb a3ERP per agilitzar la gestió comercial i administrativa de l'empresa. Homologat amb l'Agència Tributària.
Registra i digitalitza
tiquets i factures
Digitalitza els tiquets i factures de la teva empresa per tenir un control més precís de les despeses que es realitzen als viatges, desplaçaments i esdeveniments, així com de les compres de materials, etc.
Amb un sol “KLIK“ registra els tiquets i factures automàticament per reduir el temps i lesforç necessaris en realitzar aquesta tasca.
Amb KLIKTICKET millora l'eficiència del teu negoci, elimina possibles errors i augmenta la precisió i la fiabilitat de la informació.
Liquida mensual
o quan vulguis
KLICKTICKET et permet liquidar les despeses mensualment o en el període que millor s'adapti a les necessitats de la teva empresa, creant extractes dels mateixos de forma automàtica.
Les liquidacions generades són enviades al departament administratiu responsable per a la revisió i aprovació.
Vols saber més sobre els nostres mòduls integrats amb a3ERP?
T'ajudem a trobar l'opció ideal per optimitzar el teu negoci.




