Kit Digital
Oficina virtual
Solució d'oficina virtual amb Microsoft 365, la suite d'eines més completa i reconeguda del mercat per a correu, calendari, agenda i col·laboració d'equips i documentació de fitxers des de qualsevol lloc i dispositiu.

Solució Microsoft 365:
la millor suite d'eines
- Llicència estàndard de Microsoft 365.
- Activació de les llicències al panell de Microsoft 365.
- Gestió del redireccionament del domini i hosting actual.
- Alta i desplegament de la solució de correu, agenda i calendari als usuaris amb Exchange ONLINE i Outlook.
- Migració del correu.
- Instal·lació del paquet ofimàtic de Microsoft inclòs a la versió Standard.
- Configuració dels dispositius mòbils.
- Instal·lar i configurar serveis de OneDrive i Sharepoint amb fins a 1Tb per usuari i empresa. Migració de dades.
- Instal·lar i configurar TEAMS per al treball col·laboratiu dels equips.
- Formació dels usuaris.
- Manteniment i suport del servei.
Preu

Import màxim dels ajuts a la categoria d'oficina virtual
0 < 3 empleats
250€/usuari (fins a 2 usuaris)
250€/usuari (fins a 2 usuaris)
3 < 9 empleats
250€/usuari (fins a 9 usuaris)
250€/usuari (fins a 9 usuaris)
10 < 50 empleats
250€/usuari (fins a 48 usuaris)
250€/usuari (fins a 48 usuaris)
50 < 100 empleats
250€/usuari (fins a 99 usuaris)
250€/usuari (fins a 99 usuaris)
100 < 250 empleats
250€/usuari (fins a 116 usuaris)
250€/usuari (fins a 116 usuaris)
Consulta els requisits de les empreses beneficiàries per accedir als bons
- Per a segments I, II i III ha de ser una petita empresa, microempresa o autònom de conformitat amb les definicions de l'Annex I del Reglament (UE) núm. 651/2014 (empresa que ocupi menys de 50 persones i amb un volum de negocis anual o amb un balanç general anual que no superi els 10 milions d'euros)
- No estar en situació dempresa en crisi.
- Estar al corrent de les obligacions tributàries i amb la Seguretat social.
- No incórrer en cap de les prohibicions previstes a la Llei General de Subvencions.
- Estar en situació d'alta al cens de l'Agència Estatal d'Administració Tributària.
- No estar subjecte a cap ordre de recuperació pendent després duna decisió prèvia de la Comissió Europea.
- No superar el límit dajuts de minimos.
- Complir els límits financers i efectius que defineixen les diferents convocatòries.
- Estar registrat a Accelera Pime i disposar de l'avaluació de Madurez Digital d'acord amb el Test de Diagnòstic Digital disponible a la plataforma Accelera Pime. (https://acelerapyme.gob.es/kit-digital // Autodiagnòstic)



