El suport i els serveis informàtics inclouen totes les tasques necessàries en proporcionar serveis de diagnòstic, resolució de problemes, manteniment i reparació a un ordinador o dispositiu similar. Permet als usuaris finals buscar i rebre serveis especialitzats de manteniment i administració d'ordinadors, ja sigui localment des de casa o oficina o remotament a través d'Internet.
Les operacions de suport i serveis informàtics es proporcionen mitjançant la contractació d'un grup d'especialistes tècnics especialitzats i preparats per a les tasques de reparació/suport informàtic. L'assistència inclou des d'operacions generals d'un ordinador i el vostre programari, maquinari o problemes de xarxa relacionats.
En l'actualitat, poden passar alguns problemes on no cal la presència física del tècnic, per la qual cosa ja sigui que la persona estigui treballant des de la seva oficina o de forma remota, poden trobar la solució sense el trasllat del tècnic. El suport i serveis informàtics presencial resol problemes operant físicament lequip, mentre que el suport remot generalment requereix iniciar sessió a lordinador de lusuari final per analitzar la consulta o el problema. El suport informàtic interactiu també pot incloure orientació per telèfon, correu electrònic o xat. Tot dependrà del tipus dincidència que es presenti.
Un bon servei de suport i serveis informàtics no només disposa d'un equip d'experts en la matèria, sinó també una disposició de 24 hores, els 365 dies de l'any, per a casos d'emergència, amb capacitats i certificats tècnics de servei informàtic estan disponibles per resoldre els desafiaments de suport informàtic de la vostra empresa.
Tant grans empreses com PIMES poden treballar amb proveïdors de suport i serveis informàtics per tenir seguretat completa que els seus problemes seran solucionats de forma ràpida i eficient. En els casos de petites i mitjanes empreses, es poden crear plans especials, fets a mida, on se solucionen les necessitats específiques, alhora que es mantenen dins del pressupost.
És important a l'hora d'escollir un equip de suport i serveis informàtics es tingui una comunicació des de l'inici, on l'empresa comunica les necessitats que té, ja sigui de manera urgent o plans a mitjà o llarg termini. Un cop s'informen els requisits, s'estableix un pla de treball amb una proposta que aporti tot allò necessari per al negoci i pugui ajudar a l'eficiència i la millora dels serveis interns i per als clients.
A l'hora d'escollir una opció per al suport i serveis informàtics per a la vostra empresa, sense importar el sector on es desenvolupi, no dubteu a posar-vos en contacte amb nosaltres per oferir-vos les solucions que podem posar a la vostra disposició.








