Intercanvi electrònic de dades
EDI
Automatitza lintercanvi de dades amb clients i proveïdors, evitant errors i guanyant temps.

La solució definitiva per al sistema dintercanvi dinformació
100% integrat amb:


Màxima comptabilitat
Mapeja la informació rebuda per l'empresa origen i l'envia a l'empresa destí en el format EDI que tingueu contractat.

Més eficient
Estalvia temps i recursos per a tasques amb més valor per a la teva empresa millorant alhora el seguiment i la seguretat en les transaccions.

Facilitat d'ús
Fàcil instal·lació i configuració amb una interfície senzilla i molt intuïtiva permet gestionar tots els documents susceptibles de ser enviats.
Permet gestionar amb un sol clic
l'enviament de documents
EDI ens ajuda a prendre decisions amb més rapidesa i tenir un millor temps de reacció en els canvis de la demanda del client i del mercat.

Genera, envia
i rep documents
Rep i integra automàticament els fitxers EDI, com ara comandes, inventaris, catàlegs de preus, etc… i els converteix en documents a3ERP.
Genera i envia arxius EDI, a partir de documents a3ERP com ara albarans i factures de venda. Aquests documents arrosseguen la mateixa informació que els documents dorigen (comandes).
Permet connectar amb el sistema EDI amb múltiples clients que participen en una relació comercial.
Vols saber més sobre els nostres mòduls integrats amb a3ERP?
T'ajudem a trobar l'opció ideal per optimitzar el teu negoci.



