a3ERP
Programari de gestió per a pimes

La solució de gestió més completa dissenyada per adaptar-se totalment a les necessitats de cada empresa.

Visió 360 º del teu negoci

Gestiona i optimitza totes les àrees de la teva empresa, productives i administratives, des d'una sola plataforma i amb una sola base de dades, sense importar la mida o el sector al qual pertanyis i sempre al dia davant de qualsevol canvi normatiu.

Control total de la teva empresa des d'un únic programari

Control global

Permet la integració entre departaments, reduint els costos de tenir diversos programes de gestió.

Més eficiència

Automatitza tasques, optimitza recursos i augmenta la productivitat.

Informació en temps real

Permet la integració entre departaments, reduint els costos de tenir diversos programes de gestió.

Creix amb tu

Amplia funcionalitats i llocs de treball a mesura que la teva empresa evoluciona.

Integrat amb
Office 365

Sincronització i gestió Office–a3ERP de contactes, tasques i calendari.

Intuïtiu i senzill

Ràpid aprenentatge i implantació i fàcil d'utilitzar.

Més simple, més complet i amb àmplies funcionalitats

a3ERP centralitza totes les gestions de la teva empresa en una solució integral, adaptable i preparada per créixer amb la teva empresa.

Anàlisi de negoci

Quadre de comandament personalitzable per poder conèixer l'estat del vostre negoci d'una ullada. A més, disposa d'una potent eina de Business Intelligence.

Comptabilitat analítica, financera
i pressupostària

Gestió comptable, control de tresoreria, presentació telemàtica de models oficials, gestió d'immobilitzat…

Gestió de magatzem

Reducció de costos i augment de l'efectivitat en controlar l'estat del magatzem en temps real amb la gestió logística de a3ERP.

Compres i vendes

Automatització de la gestió de pressupostos, comandes, albarans i factures. Facturació electrònica, control de tarifes, polítiques de preus, comissions…

Integrat amb
Office 365

Sincronització de contactes entre Office i a3ERP i gestió de cites i tasques amb diverses vistes de calendari. Sincronització i gestió daccions entre usuaris.

Així t'acompanyem des del primer dia:

1

Consultoria

Realitzem anàlisis de necessitats i funcionalitats del teu projecte.

2

Memòria

Elaborem un abast funcional, operatiu i temporal.

3

Implantació

Executem el projecte, fases de configuració i implantació.

4

Migració

Traspassem la informació i les dades d'una plataforma a una altra.

5

Proves

Validem el projecte amb proves de funcionalitats i fluxos dels diferents processos.

6

Formació

Realitzem formacions personalitzades amb tu i el teu equip.

7

Arrancada

Llancem el projecte en producció a la data definida en memòria.

8

Acompanyament

Et companyem durant les primeres setmanes per solucionar els dubtes que sorgeixin.

Vols un
ERP encara més
complet?

Mòduls dissenyats
per a la teva activitat específica

a3ERP creix amb tu: afegeix mòduls o funcionalitats quan ho necessitis, sense necessitat de canviar de programari i també disponibles per a dispositius mòbils.

A més, sempre connectat amb la teva assessoria

Podràs integrar la teva gestió amb la solució líder per a despatxos professionals: a3ASSESSOR.

Comparteix informació de forma àgil, fiable i segura en un entorn comú, sense duplicitats ni errors

Més de 30 anys i
1.000 implantacions ens avalen

Una aliança d'èxit garantit

Apen col·labora amb Wolters Kluwer, líder mundial en programari i serveis professionals, per oferir solucions com a3ERP, a3ASSESSOR i a3INNUVA.

Com a Partner Gold i soci estratègic a Espanya, aportem una visió conjunta per a pimes i despatxos.

A punt per transformar la gestió de la teva pime?

Contacta'ns i descobreix com a3ERP pot impulsar l'eficiència
i competitivitat del teu negoci.

Truca'ns al 938 606 220 o
omple el formulari de contacte