Informa't sense compromís 938 606 220

TPV Cloud

El programari de gestió comercial per a dispositius mòbils

Contactem amb tu?

El millor programari de gestió comercial per potenciar les vendes

100% integrat amb:

Millor gestió administrativa

Genera ofertes, comandes, albarans, factures, gestiona cobraments i consulta estocs des de qualsevol lloc. a3ERP sales mobility treballa online/offline.

Eines per a la venda

Mostra els teus productes amb vídeos, PDF, imatges, catàlegs, etc. Agilitza la venda: accedeix a l'històric del client i crea propostes de comanda

Control total de la teva agenda

Organitza la teva agenda de la manera més intel·ligent. Planifica les rutes, estableix avisos i alarmes, gestiona el seguiment de visites i incidències, etc.

a3ERP Sales Mobility t'ofereix més beneficis

El teu equip comercial podrà realitzar tasques quotidianes més àgilment obtenint una productivitat més gran. Disposa de ferramentes que faciliten el tancament de vendes i la planificació i optimització de l'agenda.

A nivell empresarial, proporciona un estalvi de costos optimitzant processos administratius i ens dóna una visió estratègica per a la presa de decisions. La instal·lació és molt fàcil i s'adapta a les necessitats de l'empresa.

Tot el procés sota control

Controla les expedicions durant tot el procés: embalatge i preparat, etiquetatge, verificació de mercaderies i emissió de la documentació necessària per a la sortida.

És vital per controlar eficaçment el teu estoc. Amb el nostre e-Pack disposaràs de EAN128 i Datamatrix per a la classificació dels articles del teu negoci.

a3ERP sals mobility és la millor solució comercial per a dispositius mòbils

a3ERP Surt Mobility
més a fons

a3ERP et permet afegir a tots els usuaris que necessitis

a3ERP és un programa de gestió ERP multiusuari que, a més, et permet convidar el teu assessor sense cap cost. Oblideu-vos d'enviar papers i excels, gràcies a l'accés directe al programa s'agilitza la vostra comunicació.

a3ERP Surt Mobility

TPV Cloud

El programari TPV cloud està dissenyat per ser utilitzat tant en comerços com en hostaleria i restauració. Es pot configurar perquè tingui les funcions i eines necessàries per portar la gestió de la comptabilitat i estoc del teu negoci. A més, qualsevol persona pot utilitzar-lo, ja que és molt senzill i intuïtiu.

Aquest sistema TPV cloud connecta l'activitat de la caixa del teu negoci amb la comptabilitat, la facturació i la gestió del magatzem. D'aquesta manera, en un únic programari podeu controlar diferents àrees de la vostra empresa. A més, en estar connectades podràs rebre tota mena d'informes o realitzar comandes als proveïdors automàticament quan el programa TPV cloud detecti que s'ha acabat la mercaderia.

En realitzar molts processos de forma automàtica, aquest programari TPV cloud és perfecte per rendibilitzar i treure el màxim profit al teu negoci. A més, ajudarà a millorar notablement el servei que ofereixes als clients, ja que la venda al taulell serà molt més ràpida i el cobrament en caixa també. D'aquesta manera, els clients quedaran satisfets i no duraran a tornar al teu negoci per adquirir qualsevol dels teus productes o serveis.

Pel que fa a la gestió d'un comerç, el programa TPV cloud és perfecte per automatitzar cobraments, arqueigs de caixa, vals de devolució, tiquets regals, pagaments fraccionats, i molt més. Això serà molt avantatjós per gestionar des d'un únic programa tota la comptabilitat i la facturació de l'empresa. A través d'un únic dispositiu podreu obtenir tota la informació necessària per conèixer quin és l'estat actual del vostre negoci.

Si parlem de les compres als proveïdors, com el TPV cloud controla tota la mercaderia que entra i surt, ja sigui pel magatzem com per la botiga, sabrà quan és el moment de fer una comanda i com de gran ha de ser per proveir la demanda del teu negoci. Aquest programari també us ajudarà a controlar el magatzem ia tenir tots els departaments sota control.

D'altra banda, si parlem de la gestió d'un restaurant o local semblant, el cert és que el TPV cloud ofereix infinitat davantatges. Per començar, ajuda a portar el control de les taules, carta d'articles, mòduls de menú, rols dels empleats, propines, qualificadors de plats enviats a cuina i tot allò que calgui perquè el teu negoci funcioni perfectament i els clients quedin completament satisfets.

Aquest programari TPV cloud també és perfecte per calcular costos, analitzar minves i desviacions per tal de controlar l'estoc del teu negoci segons les vendes i, sempre que sigui necessari, gestionar tant el magatzem com les compres que fas als teus proveïdors. Utilitzant només aquest programari podràs gestionar tot el teu negoci a temps real i des de qualsevol lloc.

Prova ara a3ERP Sales Mobility sense compromís!

Contacta'ns i descobreix com pot impulsar l'eficiència i la competitivitat del teu negoci.
Demana una demo!